3D films met slechte ogen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zwitsal

Re: 3D films met slechte ogen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 22:00

hee JL :D vriendin die naast me zat tijdens die film vond het wel leuk/mooi eruit zien dus het lag echt aan mij haha. zij vond het leuk, ik kon niet wachten tot de film voorbij was ^^

_JL_

Re: 3D films met slechte ogen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 22:19

Blijkbaar kan 10% van de mensen het niet goed/duidelijk zien... helaas behoor jij daar dus bij :p

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 23:47

Ik heb het zelfde probleem, ik heb ook 1 lui oog, en zie daar veel slechter mee als mijn goede oog, en het luie oog gaat ook pas wat doen als ik mijn andere oog dicht doe. Heb een bril met cillinder die ik gebruik voor veraf. De opticien vertelde me bij het testen dat ik 2 niet samenwerkende ogen heb en daardoor slecht diepte zie. 3D zou voor mij niet geschikt zijn.

Ik heb 2 films in de bios in 3D gezien met een nieuwe techniek 3D bril, dit was een bril met donkere glazen en op batterijen, en ik zag een klein beetje effect in sommige scènes, terwijl mijn vriend wel veel effecten zag. De 2 kleurige brilletjes vind ik ook niet zo prettig :D ik moet zeggen dat ik daar met die andere bril geen last van had, maar echt goed 3D kijken gaat hem niet worden bij mij gok ik :D
Laatst bijgewerkt door Bayja op 13-12-10 23:49, in het totaal 2 keer bewerkt

kavama

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 23:49

Pradaatje schreef:
Ik heb dan geen lui oog, maar mijn prisma's zijn ongelijk.

Wat houdt dat in als ik vragen mag ?

Ik heb namenlijk wel prismaglas omdat mijn beide ogen niet goed samen naar 1 punt kunnen kijken.
En moet dus ook maar even testen of ik 3d kan zien, anders ziet de toekomst er somber uit. ;)