Klein?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 21:17

Dat jij verlegen bent, heeft niets met je lengte te maken hoor meid, dat komt allemaal vanzelf wel goed :)

Sjeempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 21:21

ik ben vroeger ook gepest en was heel verlegen, maar in de derde was er een meisje die altijd een klote opmerking naar mij moest maken. na een tijdje vond ik het genoeg en ben ik rotopmerkingen terug gan maken. dit worp zijn vruchten af en sindsdien verdedig ik mijzelf gewoon. en tjah met 3 broers leer je dat thuis ook wel :j ik was niet t lieve kleine zusje maar het opvolgertje van t irritante jongste broertje waardoor ik al snel het pispaaltje was. het is regelmatig op knokpartijtjes uitgekomen. ik ben lang niet zo sterk als mijn broers maar ik loop mijlenver voorop als het om gemeen gaat. meppen hun dan buig ik een paar vingertjes achterover }> je moet wat he :+ het heeft er we voor gezorgd dat ze er wel drie keer over nadenken voordat ze doen.

Ayasha
Blogger

Re: Klein?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 21:21

Je leert vanzelf wel van je afbijten. :D Je blijft nog lang genoeg klein om dat te leren. Echt, klein zijn heeft zóveel voordelen... :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 21:23

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-01-24 13:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-10 21:23

Ayasha schreef:
Je leert vanzelf wel van je afbijten. :D Je blijft nog lang genoeg klein om dat te leren. Echt, klein zijn heeft zóveel voordelen... :D

Er zou eens een boktmeeting moeten komen voor kleine meisjes/vrouwen :+

Volgende keer als ik nog zo'n opmerking krijg, dan kunnen ze iets terug verwachten. Het zal nog niet veel zijn, maar ik ga proberen er wat van te zeggen :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 21:25

Doen waar je je goed bij voelt Ghostattack! Voel je je niet goed met wat terug zeggen dan laat je het gewoon aan je voorbij gaan, haal je je schouders een keer op en denk je aan al die keren dat je voordeel haalde uit je lengte. ;)

Seventje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 21:56

Hey ghostattack,

Je topic gaat hard ;)

Zie je nou wel.. Je bent niet de enige kleine vrouw ;) En inderdaad het heeft allemaal voordelen zoals de bovengenoemde bokkers allemaal al gegeven hebben.

En doe vooral waar jij je fijn en prettig bij voelt er is niets mooiers dan dat je jezelf blijft.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 22:06

:(:) agossie...

Zal ik dan maar hilarisch verhaal vertellen?
(Overigens ik dus 1.84 of langer, heb dus een vriendin van 1.57... en wij werkten vaak samen,
moet je even voorstellen hoe dat eruit ziet.
In bedrijfs uniform, zij verzoop erin, mij was alles te klein... raar duo :+
Wij hebben er in ieder geval altijd lol om gehad. Beiden niet geheel gelukkig met onze lengte,
maar iets anders dan accepteren kan je het niet :o en met de ouderdom komt de wijsheid,
dat er ergere dingen zijn dan afwijkende lengte. )

Zij was dus aan het werk, heeft gewoon een gerespecteerd beroep (en ook nog zwaar beroep).
Komt de moeder van een meisje heel triest vertellen dat haar dochter nooit een normale baan
zou krijgen, want ze zou maar 1.60 groot worden (uiteraard na heel betoog over hoe erg het was).
En dat dat haar dochter wel nooit auto zou kunnen rijden..........
Waarop die vriendin van mij, doodleuk zegt.. goh... ik ben 1.57 geloof niet dat ik daar problemen mee heb..
(die rijdt dus auto en stond op dat moment haar werk gewoon te doen..... }> )
Die mevr. met schaamrood op de kaken :D :D :D , die laat echt niet over zich heen lopen!

Moraal van dit verhaal, ook al zie je het nu misschien niet zeker niet als je wat verlegen bent,
je bent zo groot als je je voelt.
De wereld ligt aan je voeten, ook als je 1.56 groot bent.

RF_Pictures

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 22:13

Jij mag eer ook wezen en dat jij klein bent ik ben ook niet groot vind ik zelf laat je niet door hun je dag verpesten als je laat zien dat je vertrouwen hebt in je zelf en je minder verlegen wordt zullen ze minder snel tegen je iets zeggen ik had ook vorig jaar nou kom ik meer voor me zelf op en dat is veel beter en dat je klein bent kan je niks aan doen en ik vind je niet klein als ik het zo allemaal lees gewoon niks van aantrekken er zijn nog veel kleinere mensen en je bent wie je bent meid laat je niet veranderen ;)

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 22:18

Je kan toch ook gewoon wat vaker op hakken lopen?

Ik ben heel lang en zou willen dat ik schoenen aan kon doen die mijn lengte zouden veranderen (schijn) ;)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 22:19

offtopic: ik woon in een dorp naast je :P
en ik ben kleinste van de klas en ik ben dan 1,64.. niet zo heel groot dus
maar ik loop op hakken en niemand kijkt mij raar aan dan, maar een vrienidn van me is 1,75 en die loopt op hakken en iedereen vind dat veel minder, omdat ze al zo lang is en met hakken van 9cm wordt je dat wel heel groot.

RoseK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 22:23

Ik was op de middelbare school ook altijd de kleinste. Nu ben ik iets van 1,72 en ben ook best wel lang door gegroeid. Ik vraag me we af hoezeer je voeding van belang is? Vroeger at ik ook heel weinig maar we heel gezond en vanaf een jaar of 15 lustte ik veel meer en at ik ook meer. Aangezien je zelf zegt dat je niet zo gezond eet...

floorsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 22:24

ik zou soms echt willen dat ik iets kleiner was. dan kan je nog op leuke kleine pony's rijden. dat miss ik echt. ondanks dat ik ook niet heel groot ben. 1.68 maar dat is volgens mij voor dit topic groot :P
ik ben sinds mijn 12de amper gegroeid. dus weet niet of je echt nog veel langer gaat komen. wie weet nog iets.

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 22:25

Ach joh! Klein maar fijn, meer keus uit mannen en je wordt ieg géén slagschip! :+

En dat je op pony's kunt blijven rijden is m.i. ideáál!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 22:26

Kom op zeg :') Doe een stel pumps aan en je 'probleem' is weg.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 22:55

Oja, op mijn ID staat 1.63 maar heb een beetje gesmokkeld :+ ik ben denk ik ook 1.60 :)
Ik draag nu wel wat vaker hakken (als het weer dat toelaat) zodat ik wat langer lijk maar ook vooral wat rechter loop :+ Heb schoenmaat 36/36,5 dus ik kan alles aan zonder dat mijn voeten boten lijken (denkt aan Uggs) :D daarbij word ik vaak als "schattig" gezien door het mannelijk geslacht ( wat ik overigens niet ben, maar dat merken ze vanzelf wel) en nog nooit echt een vriendje gehad die kleiner was dan ik :+ dus eigenlijk alleen maar voordelen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 23:01

Varekaj schreef:
- als je net uitgaat ga je vaker je pas moeten tonen. Nu baal je er misschien van, eens je ouder wordt is het alleen maar leuk om te merken dat ze je vaak lekker jonger inschatten dan je bent (20 ipv 25 ofzo).

Dat vind ik altijd zo'n onzin... Tenzij je extreem klein bent kijken ze echt wel naar hoe volwassen je uitstraling is en niet naar je lengte. Ik ben ook niet lang en heb nooit (nooit nooit) mijn ID hoeven laten zien, zelfs niet toen ik pas 14/15 was.

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 23:02

toen ik zou oud was als jou ( ben nu 18) was ik ook ongeveer die lengte.. misschien nog wel kleiner.
ik was te vroeg geboren *2 maanden*
en ben nu 1.63
nog steeds wel klein.
ik draag geen hakken vindt ik niet zo fijn.. ik krijg altijd te horen dat ik zo klein ben blabla werd er eerst echt gek van maar nu went het wel.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 00:50

Hier nog een kleintje van 1.55. Ik maak er altijd zelf maar grapjes over, lig er echt niet wakker van :n Echt gemene opmerkingen heb ik ook nog nooit gehad eigenlijk... Mensen vinden me wel vaak schattig inderdaad, zeker met m'n zachte g er nog eens bij.
Vind 't eigenlijk wel helemaal prima zo. Lekker op de pony's rijden, vrienden zijn altijd wel groter dan je zelf bent, rustig op hakken lopen en inderdaad kun je veel schoenen makkelijk aan zonder dat 't meteen van die boten worden :P

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 00:59

Annash schreef:
Meid niks mis mee... 1.56! Ik ben 1.49 en 23, dus ik groei écht niet meer hoor. En ik red me ook prima. :)
Klein maar fijn hoor!

hier ook 1.49 en 21, maar ik vind t eigenlijk wel leuk, tuurlijk is het soms onhandig, maar verder erg schattig :D

Nouks schreef:
Varekaj schreef:
- als je net uitgaat ga je vaker je pas moeten tonen. Nu baal je er misschien van, eens je ouder wordt is het alleen maar leuk om te merken dat ze je vaak lekker jonger inschatten dan je bent (20 ipv 25 ofzo).

Dat vind ik altijd zo'n onzin... Tenzij je extreem klein bent kijken ze echt wel naar hoe volwassen je uitstraling is en niet naar je lengte. Ik ben ook niet lang en heb nooit (nooit nooit) mijn ID hoeven laten zien, zelfs niet toen ik pas 14/15 was.

is ook onzin, ik werk in een club en heb nog nooit te horen gekregen van goh ben jij niet te jong om hier te staan oid :')

Castellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 01:20

Ik ben ook altijd zo'n ukkie geweest. Vanaf mijn babytijd zat ik altijd nét op de grens klein/té klein.
Kan me nog goed herinneren dat toen ik op de basisschool zat in groep 8 er een aantal jongens in groep 3 waren die groter waren dan ik...

Ben toch nog lang doorgegroeid, ben nu toch een heel nette 1.70.
Die schattigheid of het te jong inschatten zit 'm volgens mij meer in andere dingen dan je lengte. Ik word standaard zo'n 4 tot 9 jaar te jong ingeschat (ben nu 25), maar ik geloof dat ik dat voor het grootste deel aan mijn sproetjes te danken heb ;)

Pentax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 02:02

Ik ben 1.60 en als er 1 ding is geweest waar ik nooit mee heb gezeten is het mijn lengte wel.
Ik kan nog op de kleinere pony's, ik glip overal tussen door op drukke aangelegenheden, ik zie er jonger uit door mijn lengte, ik ben altijd kleiner dan een vent, ik kan hoge hakken aan zonder te lang te zijn etc. etc.

Maar ik begrijp heel goed hoe het is om geplaagd te worden, dan ga je datsoort dingen echt geloven. Al zouden ze je plagen omdat je bruin haar hebt, dan zou je nog geloven dat dat iets slecht is.
Kom op, laat je niet zo pakken hoor meis! :(:)

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 02:26

trek het je niet aan, niks mis met klein zijn!

ik kan je zo 1 2 3 al 3 goede vriendinnen opnoemen die klein zijn...niemand stoort zich eraan en hun ook niet :)
eentje noemt zichzelf als bijnaam ukkie en dat word liefkozend gebruikt. ik noem dr gewoon dotje ofzo (mja ze heet dorthe)
tis een kleine opdonder, de andere 2 zijn heel lief waarvan 1 heel verlegen (miss nog erger dan jou) maar ook zij word er nooit op aangekeken, enige nadeel dat ze hebben is dat ze vaker legetimatie bewijs moeten tonen voor alcohol te kopen of kroeg in te mogen ondanks dat ze 23 jaar zijn ;)

iig niks mis met klein zijn!!! als man is dat veel vervelender dan als vrouw...en ook dan is het helemaal niet erg, die kritieke fase van namen noemen enzo gaat over ;) en idd je kan op de leuke pony;s rijden :D

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 03:29

Ik ben bijna 18 en 1.58.
En in tegenstelling tot de meeste hier, zit ik er vaak ook nog mee. Zelfs de opleiding die ik wilde gaan doen was me afgeraden, omdat ik zo klein ben.
Dat is wel zuur, en voelt erg oneerlijk op dat moment.
Wat zou ik er veel voor overgehad hebben om 10/15 cm langer te zijn.
De hormoonspuitjes mocht ik niet, omdat ik 'een normale lengte had'.
Het zit ook in de familie, we zijn hier alle 5 klein :+ De enige die hormonen heeft bijgekregen, is mijn broer en die heeft nu echt een mooie lengte en gelijk de grootste van het gezin.
Maarja, ik denk dat het met de jaren komt. Dat ik er over 2/3 jaar anders tegenaan kijk, dat ik meer voordelen dan nadelen zie.
Haha, maar in the end is het toch geen ramp hoor :)
Kop op meis..!

RamboBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 07:38

ik ben 20 en ook rond de 1.60...

ik haal er eigenlijk alleen maar voordelen uit;

-ik kan op vrijwel élk paard en elke pony rijden (weeg rond de 52)
-ben blond met blauwe ogen, dus de eerste indruk is vaak ; Wat schattig
-ik ben ieder jaar ponykampleiding, en val totaal niet op tussen de de 11 tot 16 jarige, dus ik kan gek doen zonder dat ik echt opval (soms ook een nadeel hoor, ouders die denken dat je straal voorbij lopen omdat ze denken dat je zelf op kamp gaat haha)

achja.. het lijkt mij inderdaad ook vervelender om heel groot te zijn.. ik kijk toch liever omhoog tegen een jongen ;)

Het enige echte nadeel vind ik dat als ik sigaretten of drank wil halen dat ik ze voel twijfelen over mijn leeftijd en soms dus ook mijn ID vragen.. maar ook dan zeg ik ; als je me over 20 jaar ook nog zo jong schat :Y)

het is nu eenmaal zo, je kunt veel dingen veranderen in je leven, behalve je lengte..