Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik was niet t lieve kleine zusje maar het opvolgertje van t irritante jongste broertje waardoor ik al snel het pispaaltje was. het is regelmatig op knokpartijtjes uitgekomen. ik ben lang niet zo sterk als mijn broers maar ik loop mijlenver voorop als het om gemeen gaat. meppen hun dan buig ik een paar vingertjes achterover
je moet wat he
het heeft er we voor gezorgd dat ze er wel drie keer over nadenken voordat ze doen.
Je blijft nog lang genoeg klein om dat te leren. Echt, klein zijn heeft zóveel voordelen...
Ayasha schreef:Je leert vanzelf wel van je afbijten.Je blijft nog lang genoeg klein om dat te leren. Echt, klein zijn heeft zóveel voordelen...
agossie...
en met de ouderdom komt de wijsheid,
)
, die laat echt niet over zich heen lopen!

Doe een stel pumps aan en je 'probleem' is weg.
ik ben denk ik ook 1.60 
Heb schoenmaat 36/36,5 dus ik kan alles aan zonder dat mijn voeten boten lijken (denkt aan Uggs)
daarbij word ik vaak als "schattig" gezien door het mannelijk geslacht ( wat ik overigens niet ben, maar dat merken ze vanzelf wel) en nog nooit echt een vriendje gehad die kleiner was dan ik
dus eigenlijk alleen maar voordelen
Varekaj schreef:- als je net uitgaat ga je vaker je pas moeten tonen. Nu baal je er misschien van, eens je ouder wordt is het alleen maar leuk om te merken dat ze je vaak lekker jonger inschatten dan je bent (20 ipv 25 ofzo).
Echt gemene opmerkingen heb ik ook nog nooit gehad eigenlijk... Mensen vinden me wel vaak schattig inderdaad, zeker met m'n zachte g er nog eens bij.
Annash schreef:Meid niks mis mee... 1.56! Ik ben 1.49 en 23, dus ik groei écht niet meer hoor. En ik red me ook prima.![]()
Klein maar fijn hoor!

Nouks schreef:Varekaj schreef:- als je net uitgaat ga je vaker je pas moeten tonen. Nu baal je er misschien van, eens je ouder wordt is het alleen maar leuk om te merken dat ze je vaak lekker jonger inschatten dan je bent (20 ipv 25 ofzo).
Dat vind ik altijd zo'n onzin... Tenzij je extreem klein bent kijken ze echt wel naar hoe volwassen je uitstraling is en niet naar je lengte. Ik ben ook niet lang en heb nooit (nooit nooit) mijn ID hoeven laten zien, zelfs niet toen ik pas 14/15 was.

en idd je kan op de leuke pony;s rijden
De enige die hormonen heeft bijgekregen, is mijn broer en die heeft nu echt een mooie lengte en gelijk de grootste van het gezin.