Gewoon een keer opgeven

(Ik zie nooit de link tussen mijn lijf en die zak die steeds voller loopt... raar. En inderdaad: de controle is fijn. Zo kwam de bloedbank erachter dat mijn auto-immuunsysteem even heeeeel erg in de war was. Had vervelender af kunnen lopen dan het nu gedaan heeft).
Vind het wel fijn dat ik na 10 minuutjes gewoon weer weg kan. Prikken gaat ook vrij makkelijk, dus ik heb niets te klagen.
. De hulp daarna was supernetjes (knappe dokter die even komt kijken of het wel goed gaat
). Ze kwamen elke keer controleren of ik wel goed opknapte en mocht pas weer weg toen de bloeddruk weer op oud niveau was. Heb er daarna ook helemaal geen last meer van gehad. Sowieso: de vriendelijkheid en interesse van de medewerkers bij de bloedbank heb ik tot op heden als heel goed ervaren!
), maar helaas afgekeurd omdat Hb te laag was. Ik zit er nu over te denken om plasmadonor te worden omdat dit minder belastend is. Toevallig een plasmadonor hier die weet of de Hb-eis dan lager is omdat je rode bloedcellen etc terug krijgt? Kan het op de site van Sanquin niet vinden, anders maar even een telefoontje aan wagen...
. 

Deze is wel een XXL vergeleken met een bloedpriknaaldje..