Klinkt meer bot, voor me..
het is gewoon erg hard.. of denk ik daar alleen zo over?
Maandag ga ik weer naar de dokter, dan ga ik dit ook aanhalen bij haar.
want vertrouw haar wel.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Gebruik ze!
Wamhorse schreef:Succes bij de huisarts meid, ik hoop dat je gauw weer normaal eten kunt waarderen want ook mij klinkt het zorgwekkend in de oren.
cupcake_x schreef:Gewoon kieskeurig..
vindt het gewoon vies al die brokken.
gewoon soms een fruithapje, eten zelf spreekt me niet aan
. randie schreef:En hoe was het bij de dokter? Wat je ook nog extra kan eten / drinken op dit moment en drinkontbijt / fruitontbijt. Dan heb je iets van vitamine extra en aanvulling op dit moment.
Er zijn wel meer mensen die aparte dingen hebben met eten, zo krijg ik 's ochtends geen brood weg en drink dus Brinta wake up, drinkontbijt of fruitontbijt of cornflakes. Ik eet alleen in het weekend of op vrije dagen brood 's ochtends omdat ik dan op mijn gemak kan eten.
Ik kan me voorstellen dat het allemaal heel spannend voor je is omdat je er waarschijnlijk zo aan gewend bent dat je niet ziet dat dit toch niet helemaal normaal eetgedrag is. Probeer zo eerlijk mogelijk te zijn tegen je huisarts en je psycholoog maar bovenal tegen jezelf. Zet hem op, meid. De eerste stap is gezet en dat is al ontzettend knap van je. Ga zo door! 
Princess_ schreef:Benfan schreef:Hoe denken jou ouders hier eigelijk over (zie dat je 17 bent). Het gaat volgens jou om de textuur van het voedsel? hoe doe je dat met bv ontbijt of lunch of eet je dan niet? wist je bv dat dit een van symptomen is van ADD/ADHD? verder klinkt mij dit enorm in de oren als een eetstoornis.
Edit, zoek eens op Food texture hypersensitivity op google.
Ik ben een ADHD-er heb hier gelukkig geen last vanOok nooit over gehoord eigk?