Lage- en hoge rugpijn

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-10 18:48

Bassenqua schreef:
LynnDenise schreef:
18? Ik dacht dat het altijd oudere mensen overkwam. Maar dat komt door mn ooms en opa die het pas na hun 30e kregen.

_O- Nu voel ik me dus echt bejaard!!!!! :D

Sorry dit komt als jong meisje erg oud over. En dat was in de tijd dat ik een jaar of 13 was en hun dus in hun 30.
:= ik wilde er niemand mee beledigen, wat ik er eerder mee wilde zeggen is dat je dat dus niet in je 20er jaren krijgt :=

LynnDenise

Re: Lage- en hoge rugpijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-10 18:56

Vandaag naar de huisarts geweest. Ik maakte me vooral zorgen om mijn onderrug en daar heeft hij dus alleen na 2x vragen even naar gekeken. Hij had het over mn wervel, dat er iets niet goed kon zijn maar dat hij dat niet vermoedde. Kreeg nog een paar keer te horen dat dit alles gewoon komt omdat ik overgewicht heb, ja dat kan maar dan moet er toch wel wat aan gedaan worden?! :Y) Al met al ben ik wat diclofinac rijker en moet ik dat 10 dagen lang innemen. Mocht de pijn hiermee niet weggaan dan moet ik een fysio opzoeken om het allemaal maar eens lekker los te maken. (zijn woorden)

In elk geval alvast bedankt voor alle reacties.

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 18:59

Ik zou maar even langs de huisarts gaan.
Ik heb twee weken geleden na een les power yoga flinke spierpijn opgelopen (dacht ik). Alle spierpijn verdween binnen een week, behalve die in mijn onderrug en die leek ook verdacht weinig op spierpijn. Gisteren ben ik naar de huisarts gegaan en na wat testjes vertelde hij dat ik een wervel verschoven heb en heeft hij me doorverwezen naar een manueel therapeut. Daar ga ik maandag naar toe.

Zelf ben ik redelijk eigenwijs en kijk ik redelijk lang de kat uit de boom. Ik ben zo iemand die leeft met het motto "wat vanzelf komt, gaat ook vanzelf weer weg", maar volgens mij huisarts had ik daar lang op kunnen wachten.
Ik vind het flink vervelend, met name tijdens het auto rijden (minimaal een uur per dag) doet het goed zeer. Volgens de huisarts ben ik, als het goed is, met 1 a 2 consulten bij de manueel therapeut van mijn pijn af en ik moet zeggen dat ik niet kan wachten tot maandag.

Wat betreft de pijn in je bovenrug, daar heb ik geen ervaring, maar huisarts kan je ook daar vast prima mee op weg helpen.

Edit: tijdens het plaatsen zie ik dat je zelf al hebt gereageerd. Goed dat je langs de HA bent gegaan. Succes met het herstel. Verder laat ik mijn berichtje maar gewoon staan, heb ik dat niet voor niks getypt. :P