aanhoudende buikpijn na seks?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_merel_

Re: aanhoudende buikpijn na seks?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 16:44

ga idd even langs een huisarts.... Deze kan het je precies vertellen. Je verhaal bovenaan is wat summier. Nu komer er steeds andere dingen bij dus ik denk niet dat wij het goede antwoord gaan geven.

Ew_love

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-10 16:45

bellenadie schreef:
ga idd even langs een huisarts.... Deze kan het je precies vertellen. Je verhaal bovenaan is wat summier. Nu komer er steeds andere dingen bij dus ik denk niet dat wij het goede antwoord gaan geven.

okee... :s
in ieder geval bedankt iedereen.

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 16:48

Ja, veel afscheiding kan ook voorkomen :)

Eigenlijk denk ik toch dat het misschien wat te hard en stroef (niet nat genoeg??) is gegaan. Komt vaak voor bij een eerste keer hoor, is helemaal niet raar ;) Maar aangezien het toch niet helemaal veilig was, zou ik langs de huisarts gaan als je het niet vertrouwt )

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 16:52

Hele stomme vraag misschien:

Hebben jullie wel eerst gezoend en wat hum... gefriemeld voor de daad echt gebeurde?
Want anders is de kans groot dat je van onderen niet goed nat was. En dan doet het zeer.
Misschien toch wat kapot gegaan aan de binnenkant.
Maar mijn eerste keer deed ook walgelijk pijn maar was toch echt na een nachtje slapen weer over. Misschien is hij er te diep in gestoten.

Idd jammer dat je zo je eerste keer weg gooit. Maar ja dat is achter af.
Als je over 2 weken ongesteld moet worden en je bent het altijd netjes om de 4 weken dan zat je een week geleden niet in je vruchtbare periode. Dus zwanger ben je als het goed is niet, test kan je natuurlij kzekerheid bieden! Maar nu nog niet echt. Eerder 3 a 4 dagen nadat je ongesteld had moeten worden.

Je kunt na de seks wat vloeien, normaal is dat de sperma van de man die er nog uit komt. Kan zelfs een paar dagen duren. Maar als hij een condom gebruikte kan dat dus niet...

Ja de dokter kan je denk ik idd meer vertellen.

Ew_love

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-10 16:55

blokje schreef:
Hele stomme vraag misschien:

Hebben jullie wel eerst gezoend en wat hum... gefriemeld voor de daad echt gebeurde?
Want anders is de kans groot dat je van onderen niet goed nat was. En dan doet het zeer.
Misschien toch wat kapot gegaan aan de binnenkant.
Maar mijn eerste keer deed ook walgelijk pijn maar was toch echt na een nachtje slapen weer over. Misschien is hij er te diep in gestoten.

Idd jammer dat je zo je eerste keer weg gooit. Maar ja dat is achter af.
Als je over 2 weken ongesteld moet worden en je bent het altijd netjes om de 4 weken dan zat je een week geleden niet in je vruchtbare periode. Dus zwanger ben je als het goed is niet, test kan je natuurlij kzekerheid bieden! Maar nu nog niet echt. Eerder 3 a 4 dagen nadat je ongesteld had moeten worden.

Je kunt na de seks wat vloeien, normaal is dat de sperma van de man die er nog uit komt. Kan zelfs een paar dagen duren. Maar als hij een condom gebruikte kan dat dus niet...

Ja de dokter kan je denk ik idd meer vertellen.

het seks hebben zelf deed totaal geen pijn.. daarom snap ik het ook niet.
maar goed, ik kijk wel even wat ik nu doe.
bedankt voor jullie hulp.< 3
(ik ben trouwens heel onregelmatig ongesteld, dus als het goed is word ik het over twee weken, maar het kan ook een week eerder/later zijn :s)

Ew_love

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-10 16:57

maar ik moet nu gaan, dus ik reageer later vanaf nu :s

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 16:59

Als je zo onregelmatig ongesteld bent, ben je dan wel aan de pil? Een condoom alleen is echt niet voldoende... Ik zou toch echt de pil dan gaan regelen :) dan ben je ook over het algemeen regelmatig ongesteld wat voor jezelf ook erg prettig is.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 13:16

Calanddra schreef:
Als je zo onregelmatig ongesteld bent, ben je dan wel aan de pil? Een condoom alleen is echt niet voldoende... Ik zou toch echt de pil dan gaan regelen :) dan ben je ook over het algemeen regelmatig ongesteld wat voor jezelf ook erg prettig is.

Waarom is een condoom niet voldoende?
Een condoom is meer dan voldoende, zolang je hem goed gebruikt ;)
Beschermt tegen soa's én zwangerschap, een pil zelf is alleen niet voldoende, die beschermt enkel tegen zwangerschap.

Het hoort niet dat je zo lang buikpijn houdt. Als mijn vriend een beetje te enthousiast is en ik niet opgewonden genoeg doet het bij mij ook zeer als hij te diep komt, daar heb ik soms nog een uurtje na de daad last van maar absoluut niet dagen.

Gewoon even langs gaan bij de HA! Die man heeft ervoor geleerd , dus schaam je niet om te gaan.

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 17:41

Omdat een condoom ook kan scheuren, afglijden etc. Ik zou dat risico niet willen lopen. En aangezien zelf aan geeft dat hij snel wilde (weet niet meer wat er exact stond, ik zit nu op mijn telefoon). Dan kan er al helemaal snel wat gebeuren als het overhaast gaat, plus dat t dan kan voorkomen dat ze geen zin hebben om in the moment een condoom erbij te pakken. En dan?

daarnaast geeft ze ook aan dat ze erg onregelmatig ongesteld is, dan is een pil alleen maar prettig.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 18:09

Calanddra schreef:
Omdat een condoom ook kan scheuren, afglijden etc. Ik zou dat risico niet willen lopen. En aangezien zelf aan geeft dat hij snel wilde (weet niet meer wat er exact stond, ik zit nu op mijn telefoon). Dan kan er al helemaal snel wat gebeuren als het overhaast gaat, plus dat t dan kan voorkomen dat ze geen zin hebben om in the moment een condoom erbij te pakken. En dan?

daarnaast geeft ze ook aan dat ze erg onregelmatig ongesteld is, dan is een pil alleen maar prettig.

En wat als zij een keer moet overgeven omdat ze wat verkeerd heeft gegeten ´s avonds maar vergeet de pil opnieuw in te nemen? Als zij per ongeluk diarree krijgt 's nachts en niet weer opnieuw een pil pakt? Als ze hem gewoon vergeet? Als ze antibiotica slikt en zich niet realiseert dat de pil dan niet meer werkt?

De pil heeft net zoveel "nadelen" als een condoom.

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 18:13

Als dat gebeurt, tja dan is het aan haar de keuze om wel of geen seks te hebben :)

Even in het algemeen, als je seks wil hebben zul je toch echt ook erbij na moeten denken betreft anticonceptie. Heb je seks terwijl er zoiets als wat jij beschreef gebeurt dan weet je dan je zwanger kunt raken, dat is het risico dat je neemt.

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 18:14

Ik bedoel trouwens niet dat ze enkel op de pil zou moeten he, combinatie van beiden is het best :)

Sjeempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 18:20

als ik jou was zou ik inderdaad even langs de huisarts gaan zoals anderen hier ook al zeggen. je huisarts heeft ook geheimhoudingspicht dus als jij niet wil dat je ouders hier vanaf weten kun je het ook nog extra zeggen dat die het niet mogen weten. jou huisarts mag hier dan niks over zeggen.
succes ermee!