Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar aangezien het toch niet helemaal veilig was, zou ik langs de huisarts gaan als je het niet vertrouwt ) 
blokje schreef:Hele stomme vraag misschien:
Hebben jullie wel eerst gezoend en wat hum... gefriemeld voor de daad echt gebeurde?
Want anders is de kans groot dat je van onderen niet goed nat was. En dan doet het zeer.
Misschien toch wat kapot gegaan aan de binnenkant.
Maar mijn eerste keer deed ook walgelijk pijn maar was toch echt na een nachtje slapen weer over. Misschien is hij er te diep in gestoten.
Idd jammer dat je zo je eerste keer weg gooit. Maar ja dat is achter af.
Als je over 2 weken ongesteld moet worden en je bent het altijd netjes om de 4 weken dan zat je een week geleden niet in je vruchtbare periode. Dus zwanger ben je als het goed is niet, test kan je natuurlij kzekerheid bieden! Maar nu nog niet echt. Eerder 3 a 4 dagen nadat je ongesteld had moeten worden.
Je kunt na de seks wat vloeien, normaal is dat de sperma van de man die er nog uit komt. Kan zelfs een paar dagen duren. Maar als hij een condom gebruikte kan dat dus niet...
Ja de dokter kan je denk ik idd meer vertellen.
Calanddra schreef:Als je zo onregelmatig ongesteld bent, ben je dan wel aan de pil? Een condoom alleen is echt niet voldoende... Ik zou toch echt de pil dan gaan regelendan ben je ook over het algemeen regelmatig ongesteld wat voor jezelf ook erg prettig is.

Calanddra schreef:Omdat een condoom ook kan scheuren, afglijden etc. Ik zou dat risico niet willen lopen. En aangezien zelf aan geeft dat hij snel wilde (weet niet meer wat er exact stond, ik zit nu op mijn telefoon). Dan kan er al helemaal snel wat gebeuren als het overhaast gaat, plus dat t dan kan voorkomen dat ze geen zin hebben om in the moment een condoom erbij te pakken. En dan?
daarnaast geeft ze ook aan dat ze erg onregelmatig ongesteld is, dan is een pil alleen maar prettig.