Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ik weeg in 1 kamer bijvoorbeeld waar vloerbedekking ligt anders dan even verderop waar zeil ligt
c_alsemgeest schreef:sabine1985 schreef:Nou dat dacht ik niet.
Ik heb 2 kinderen en ik ben nog steeds broodmager
Tijdens de zwangerschap... niet daarna.
Het is ook eerder als grap bedoelt dan serieus. Vandaar ook de :
Zonnetje81 schreef:Misschien dat die weegschaal van hem sowieso afwijkt??? Kan een paar kilo schelen tussen verschillende weegschalen.. Of merk je het ook aan je kleding?
Vervelend, hoewel ik het andere probleem heb maar ik denk toch ook niet dat ik zo dun zou willen zijn. En dat als maar bezig zijn met eten ken ik ook alleen dan dus van opletten van het eten. Mensen onderschatten jou probleem ook vaak...net of het niet vervelend is om heel de dag naar je hoofd te krijgen van: Hier pak maar is goed voor je, jij moet er nog van groeien...
Miss_Caroo schreef:Ja dat herken ik wel, ik heb ook vaak genoeg de vraag gekregen: Heb je anorexia? En niet alleen vragen, maar ook vieze opmerkingen. Maar er gaat genoeg bij me naar binnen, en ik zie ook zelf wel dat ik te licht ben..
Sommige mensen komen nou eenmaal niet zo snel aan, maar dan begrijpen veel mensen niet..

Dat is inmiddels wel wat veranderd.

Ik zag het altijd als een soort jaloezie omdat meestal de wat gezettere mensen dat soort dingen tegen me zeiden.

Maar dan nog is het niet leuk... Hoewel ik nooit aan iemand zou vragen of ze anorexia heeft.. Ik denk dat die meiden die dat echt hebben juist klagen dat ze te zwaar zijn...?

) Marloez schreef:Miss_Caroo schreef:Ja dat herken ik wel, ik heb ook vaak genoeg de vraag gekregen: Heb je anorexia? En niet alleen vragen, maar ook vieze opmerkingen. Maar er gaat genoeg bij me naar binnen, en ik zie ook zelf wel dat ik te licht ben..
Sommige mensen komen nou eenmaal niet zo snel aan, maar dan begrijpen veel mensen niet..
Gezien je leeftijd zou ik me er maar niet al te druk over maken.
Ik ben ook extreem dun geweest terwijl ik mezelf echt asociaal volvrat.Dat is inmiddels wel wat veranderd.
![]()
Ik keeg ook van dat soort dingen te horen, maar ik heb me er echt nooit aan geërgerd.Ik zag het altijd als een soort jaloezie omdat meestal de wat gezettere mensen dat soort dingen tegen me zeiden.
Heb ook een paar jaar geleden bloedtest laten doen voor snelwerkende schildklier maar daar was niks mee aan de hand. (Test is 2 keer uitgevoerd.) Paar jaar geleden had ik echt enorme vreetbuien, ik kon blijven eten en er kwam niks bij, had constant honger en alles. Dat is nu al wel wat minder geworden maar ik eet toch aardig wat (zo'n 6 broodjes per dag en groot bord avondeten en dan nog alle tussendoortjes) en kom niks aan. Heb me er ondertussen maar bij neergelegd dat het gewoon mijn bouw is. Mijn moeder was namelijk vroeger precies zo. Heb er voor de rest qua gezondheid geen klachten over, tis soms gewoon alleen vervelend. Als ik dan op het strand lig ofzo op me buik dan steken die botten zo uit en dat doet pijn!
Of broeken, dan koop ik ze en lijken ze goed te passen, paar dagen later blijft die nog net op me uitstekende botheupen hangen.
Maar oké, ik moet ook eerlijk zeggen, liever dit dan met overgewicht kampen. ^^ Me moeder blijft ook maar zeggen: wacht maar totdat je kinderen hebt gekregen! Maar dat duurt nog wel eventjes.