En iedereen maar zeggen dat er naar kijken NORMAAL is
Dat is een beetje de omgekeerde wereld hè
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Victory2000 schreef:Tulandro schreef:Hier ga je niet samen met je vriend uitkomen, want er is nog teveel mis aan jezelf.
Niks mis met je.....je moet alleen even "de rem " vinden
. Dan gaat het soms veel beter dan je denkt! 

Bah. Ik hoop echt dat ik in het AMC kan leren om weer goed naar mezelf te kijken. Dat dat zelfbeeld weer normaal wordt, want dit is echt heel erg vervelend en vermoeiend.

dus moest hij ook 2 jaar zonder eerst :p

Wat een sporen zeg..
Oh.. ik haat dit gevoel zo erg he..
niet echt fijn
(mag nog wel he? Sinterklaas is eigenlijk alweer in Spanje, maar ik vind ze zo ontzettend leuk
) 
Stone_ schreef:Enben ik nou echt de enige die van al die social media en constante beelden van (half) naakte vrouwen echt helemaal moedeloos en simpel word..? Hoe ''wapenen'' jullie jezelf daar toch voor?
hoe denk jij over al die knappe half naakte mannen die langs komen via de media?
Die interesseren me werkelijk hé-le-maal NIKS! Echt niet gewoon. Het laat me volledig koud. Ik kan er niks mee en wil er niks mee. Is altijd al zo geweest en zal denk ik nooit veranderen. Daarbij is er wel een groot verschil tussen de mannen en vrouwen. Vrouwen staan er altijd zo ontzettend sexy en praktisch naakt op. Mannen zie je nauwelijks in ondergoed, een enkele keer met een ontbloot bovenlichaam. Naakte of in sexy lingerie gehulde vrouwen zie je dagelijks.