Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sjaap schreef:Ook ooit een Hot Kiss gekocht. Was binnen 3 maanden kapot, zonde van dat dure ding. Doe het nu maar op de goedkope manier: Theelepeltje in net gekookt water zetten en de achterkant van t lepeltje op je opkomende koortslip. Je staat wel even te halleluja-en, maar bij mij voorkomt het dat ie groot doorbreekt. Hierna consequent smeren en het blijft bij mij tot nu toe binnen de perken.
Hij kwam donderdag door en is nu al bijna weg.
Ik heb veel vaseline erop gesmeerd zodat het zacht bleef en dan gaat het los zitten en kan je het er af halen, gisterochtend was het nog een grote korst en die avond was die al bijna weg!
Janine_L schreef:Sjaap schreef:Ook ooit een Hot Kiss gekocht. Was binnen 3 maanden kapot, zonde van dat dure ding. Doe het nu maar op de goedkope manier: Theelepeltje in net gekookt water zetten en de achterkant van t lepeltje op je opkomende koortslip. Je staat wel even te halleluja-en, maar bij mij voorkomt het dat ie groot doorbreekt. Hierna consequent smeren en het blijft bij mij tot nu toe binnen de perken.
Is benieuwd wat je er mee gedaan hebt?
Ik heb hem al een paar jaar en hij doet het nog prima, met eerste stel batterijen.
Waarom ben je niet terug gegaan, er zit toch garantie op?
.
Maar sinds ik L-Lycine gebruik krijg ik het niet meer,