Bovendien krijg ik in mijn slaap allemaal rare kruinen in mijn haar en als ik het nat maak moet ik het wassen, aangezien ik het ander niet meer uit de klit krijg en al mijn haren uit mn hoofd trek.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Nu was ik het 1 maal per week, en nóg is mijn zo droog.Zelf gebruik ik Elvive shampoo en dan die rode, voor beschadigd haar.
dus zonder shampoo
.knuffeldier schreef:ik was mijn haar vrijwel iedere dag. In het weekend probeer ik wel eens een dag over te slaan. Ik werk in het ziekenhuis en sta toch vaak dicht tegen patienten aan om ze te helpen. Omdat ik bang ben dat ik zou kunnnen stinken was ik mijn haar altijd als ik bij de paarden vandaan kom.
Mijn haar ziet er nog steeds goed uit. Wat ik wel doe ik vaak van shampoo wisselen, merk wel dat mijn haar daar ook beter van blijft. Meestal neem ik als mijn fles op is weer een fles van een ander merk, en zo wissel ik af. Heb op dit moment dove shampoo, had ik nog nooit eerder gehad, merkte tot mijn aangename verrassing dat mijn haar daar veel minder snel vet van wordt.
Verder gewoon af en toe een haar maskertje nemen.