Slapen voelt als niet slapen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

TurdusMerula

Re: Slapen voelt als niet slapen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 21:02

Ik denk zelf dat er ook verschil in zit of je dit je hele leven al hebt, of dit een periode is. :)

Jeannine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-10 09:01

Ik heb altijd al periodes gehad. Ik kan vaak ook moeilijk inslapen en dat is dus niet handig als je dan ook nog wakker wordt (gemaakt) 's nachts.

Maarrrr vannacht heerlijk geslapen. Wel een keer wakker om half 5 (niet door kind), maar direct weer kunnen slapen en om 6 uur mocht ik blijven liggen, want vriendjelief ging eruit. Tot half 9 geslapen. Heerlijk.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 19:07

Ik herken wel wat je zegt dat je een bepaalde druk voelt als je nog maar een paar uur hebt , en dat valt ook onder piekeren :D

Als je naar bed gaat met een gevoel van : nu MOET ik slapen want ik heb het echt hard nodig...en vervolgens een paar keer wakker wordt , de tijd ziet en weer kreunend smeekt om nog even die laatste uurtje lekker te kunnen slapen....dan lukt het vaak niet en word je helemaal brak wakker :P

Bij mij helpt een waterkussen heel goed om echt lekker ontspannen te liggen , de beweging / het gevoel van het water is erg rustgeven en slaapverwekkend op 1 of andere manier :P

Eb als je ècht niet in kunt slapen (omdat je bvb. te moe bent :P ) dan helpt het bij mij wel om me (heel stom hoor :D ) voor te stellen dat ik in een situatie zit waarin ik bekeken word...en moet doen alsof ik slaap , de kijker moet ervan overtuigd zijn dat ik lekker in slaap lig en dan komt alles goed :D

Nouja en dan ga je heel erg slapend liggen , jezelf inleven in je rol....en op een gegeven moment word ik dan uren later ineens wakker :P