Ervaringen met anticonceptie LadyComp/Pearly

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Ervaringen met anticonceptie LadyComp/Pearly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 17:28

Kan me niet voorstellen dat het betrouwbaar is, tenslotte zou de 'gewone' kalendermethode dan toch ook veel meer gebruikt en aangeraden worden?

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 17:52

Gambler, je bent al 5 dagen voor je eisprong vruchtbaar, dat meet het apparaatje ook. Dat klopt dus niet wat je zegt :)

Ik doe het al jaren op deze manier (maar dan zonder comp) en nog nooit zwanger geweest. :)

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 17:57

Maar als je ziek bent en je temp gaat omhoog, zou je dus ook niet kunnen ... volgens dat apparaat. Nee, geloof er geen snars van.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 18:20

Ik gok zo dat dat apparaat echt wel in de gaten heeft of jouw temperatuur zo hoog is dat je koorts hebt of dat je je ovulatie hebt.
Edit: Als wij dat op Bokt al zo snel als "mankement" zien. Dan zullen de makers daar toch wel helemaal rekening mee gehouden hebben.

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 18:25

Toevallig heb ik er van de week ook naar zitten kijken. Ik denk dat de kalendermethode redelijk betrouwbaar is, mits je een regelmatige cyclus hebt en de methode goed toepast. Maar ik kom dan wel op meer dan 6 dagen per maand dat ik nog een ander voorbehoedsmiddel zou moeten gebruiken (wil alles wel een beetje ruiim aanhouden natuurlijk). Maar vind het toch een beetje eng.

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 19:46

Je lichaamstemp. gaat pas omhoog als de eisprong al geweest is :Y) Bovendien kan de vruchtbare periode per maand verschillen. Als je cyclus echt regelmatig is en je kent je lichaam erg goed, kun je er misschien iets aan hebben. Helaas is dit maar bij een klein percentage het geval. Ik zou me er niet aan wagen als je niet zwanger wil worden. Geheelonthouding is de enige 100% betrouwbare anticonceptie :+

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 21:20

ukkiepuk schreef:
Je lichaamstemp. gaat pas omhoog als de eisprong al geweest is :Y) Bovendien kan de vruchtbare periode per maand verschillen. Als je cyclus echt regelmatig is en je kent je lichaam erg goed, kun je er misschien iets aan hebben. Helaas is dit maar bij een klein percentage het geval. Ik zou me er niet aan wagen als je niet zwanger wil worden. Geheelonthouding is de enige 100% betrouwbare anticonceptie :+

en de onbevlekte ontvangenis dan??? :wow:
just kidding :') _O-

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 21:24

:')

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 21:32