Misschien kan je ook eens naar een homeopaat gaan? Ik weet dat er één in Utrecht zit die echt heel goed is. Is toch weer een andere weg om te proberen? En baat 't niet dan schaadt 't niet.
Wel erg vervelend zeg! Vooral omdat er gewoon niets is waar 't aan ligt. Heel veel sterkte en succes in ieder geval.
Het kan zoveel zijn Lyme, MS, Q koorts, B12 tekort toch, zenuw in je nek klem, nekhernia, migraine achtige dingen, suikergehalte in je bloed te hoog of te laag, bloeddruk problemen, vermoeidheid misschien wel een voedselallergie enz. En zijn je ogen getest ook kwa zicht, oogdruk en oogzenuw?
Heb je enig idee waarop je allemaal getest bent? En hoe lang en hoeveel Amytriptiline heb je gebruikt? en heb je ooit en aanrijding gehad, van je paard gevallen, hoofd hard gestoten?
Ik heb MS en een B12 tekort en heb vroeger Lyme gehad. het heeft bij mij ook erg lang geduurt voordat de MS en de b12 tekort is vastgesteld (bijna 7 jaar stug blijven testen), de lyme waren ze toen snel bij. Daarnaast ligt mijn nek na 2 aanrijdingen en een paar keer teveel vallen ind e kreukels waardoor ik barst van de hoofdpijn en alleen een lichte dosis amytriptydinges werkt na een lange aanloopperiode.
Ik heb in eerste instantie weer contact gehad met mijn eigen neuroloog, ze gaan opnieuw een mri-scan maken. Volgens mij was dit alleen meer om mij gerust te stellen dan dat ze daadwerkelijk denken dat er iets uit komt..
bloeddruk, suiker, ogen, nek is allemaal getest. Ook op B12 ben ik getest, zie mijn vorige post.
ik ben 2 jaar geleden hard van het paard gevallen en een hersenschudding opgelopen, maar zou het echt daarvan kunnen komen?
de dosis amytryptiline weet ik niet meer, heel weinig in ieder geval.. Dit heb ik ongeveer een half jaar geslikt.
Meerdere bokkers hebben mij ge-pbt met handige tips en adressen, ik ga dit even allemaal nalezen en uitzoeken er zitten hopelijk wat bruikbare dingen bij.
In iedergeval iedereen bedankt voor het meedenken, alleen dat voelt al wat beter
Oh zo herkenbaar. En ik ben op alles getest tot aan q koorts aan toe. En maar niks kunnen vinden al 5 jaar lang. Bij mij is alleen een schommelt glucose en een te hoog bilirubine gehalte te vinden in het lboed. Ik vind dat beide voor problemen kunnen zorgen. De huisarts twijfelt en de reumatoloog vindt het onzin. Ik lees hier nog even mee al heb ik zelf al wel bijna alle opties al nagegaan. Vind het alleen jammer dat lyme niet betrouwbaar is om te testen en mijn huisarts en reumatoloog er beide na 2x negatief testen klaar mee waren. Heb laatst een heel stuk gelezen over een man die ook vergelijkbare klachten had en die steeds maar negatief getest werd op lyme. Uiteindelijk bleek (geloof uit ruggemerg vloeistof) dat hij wel degelijk positief was voor lyme. Het is zo moeilijk.