Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nemurin schreef:Ik vind dat je pas de relatie met je ouders mag beschrijven als je UIT de puberteit bent.
Meliss, nee joh, duct tape is goed genoeg.
Nemurin schreef:Het is profiel*.
Maar goed, ik was op 19 ook nog best een kind, alles overdramatiseren, zeker op het gebied van ouders. Nu heb ik daar geen behoefte meer aan. En dit zie ik met veel mensen.
Dat daargelaten, de reacties van de anderen doen mij toch twijfelen aan de waarheid van je verhaal.
Kun je de uitdraai van die DNA test misschien scannen?
knuffeldier schreef:warig verhaal, ik snap nou nog niet precies hoe het zit:
- je woon dus bij je vader die je geadopteerd heeft? (sinds wanneer adopteerd een vader zijn eigen kind)
- nu zegt hij opeens dat hij mischien je biologische vader is (tijd voor een dna test lijkt me)
- als hij je vader niet blijkt te zijn, wat dan?
- Hoe komt het dat je moeder 'uitbeeld' is?
- Wat doet je moeder in Rusland (daar gaat toch geen ene nederlander vrijwillig wonen?
VDB schreef:Ik heb er nog wel eentje voor je hoor TS.
Zal ik er eentje opzoeken voor je op internet? Kan je gewoon doen alsof die bij jou hoort en doen alsof jij het bent, goed?
Hoe is het trouwens met je hengst die op 101 manieren ontsnapt?

Quandro schreef:VDB schreef:Ik heb er nog wel eentje voor je hoor TS.
Zal ik er eentje opzoeken voor je op internet? Kan je gewoon doen alsof die bij jou hoort en doen alsof jij het bent, goed?
Hoe is het trouwens met je hengst die op 101 manieren ontsnapt?
was een merrie , die heeft vanwege de regen netjes een paar dagen binnen gestaan.

Quandro schreef:Ik heb een hoop ellende met mijn biologische ouders gehad.
Altijd al.
En als er mensen zijn die me niet geloven gaan ze maar ergens anders posten.
Maar niet in deze topic.
Mensen die zelf ook problemen met ouders hebben snappen wel dat het niet zomaal over .
Dat het niet gewoon een kwestie van contact verbreken is.
Quandro schreef:Mijn moeder is Russisch.
En heeft heeft mijn biologische vader leren kennen toen hij daar een jaar heeft gewerkt.
Quandro schreef:Mijn moeder en vader hadden in de tijd dat ik verwekt werd een vakantie-relatie.
En hij kreeg pas , na 8 maanden te horen dat hij over een maand vader zou worden.