Iemand ervaring met natuurlijke borstgroei?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jaime_

Re: Iemand ervaring met natuurlijke borstgroei?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 01:21

Kijk aub uit met hormoonpillen, echt waar.. weet waar je aan begint.. er zijn tal van hormonen die het risico op borst/eierstok/baarmoederhals kanker aanzienlijk verhogen, en ik geloof niet dat dat de moeite waard is?

Daarnaast lijkt het me sterk dat er pillen bestaan die enkel je boezempartij doen groeien, want hoe weet je lichaam dat die pillen bij je borsten moeten inwerken en niet bij je buik of billen ? Zoals eerder genoemt werken dat soort pillen hoogstwaarschijnlijk ook op de minder gewenste plekken..

Waarom wil je zo graag grotere borsten als ik vragen mag? Belemmerd het echt dusdanig je leven? Ga je er psychisch aan onderdoor? Wordt je hele leven erdoor beinvloed? Zo ja, vraag een eens psycholoog om hulp..
Zo nee, maak je dan aub niet zo druk :) Wees blij met wat je hebt en dat ze gezond zijn!

lesilla

Re: Iemand ervaring met natuurlijke borstgroei?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 17:31

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 19:53

lesilla schreef:

Zo, dat gaat een duur grapje worden als je daar voor gaat...

"Macrolane is een gel op basis van hyaluronzuur, een stof diehet lichaam zelf ook maakt en die met de tijd (ca. 1 jaar) weer wordt afgebroken door het lichaam."

Hyalorunzuur is sowieso al heel duur (voor een paar ml ben je zo al een par honderd euro kwijt. Wil je een cupmaat groter dan zit je denk ik al aan €2000,-. Wil je 2 cupmaten groter zit je denk ik aan €4000,-) en na een jaar is het weer helemaal weg omdat het door het lichaam opgenomen wordt. Kan je weer van voor af aan beginnen.

Dan zou ik eerder kijken naar borstvergrotingen met stamcellen.
Kost nu ongeveer €3000,- per borst, maar is geheel "natuurlijk" omdat het je eigen cellen zijn. Je krijgt dus écht borstweefsel in je borst omdat de stamcellen zich gaan delen tot borstweefsel. Kan nu geloof ik tot 3 cupmaten vergroten. Technologie moet nog verder voor meer vergrotingen.