Enyaa schreef:phormicola schreef:Ik gebruik nu sinds een maand een conditioner en shampoo van Syoss. Ik vind de producten erg fijn, vooral omdat de conditioner m'n haar niet zo zacht maakt dat het onhandelbaar is.
Maar, sinds een week ongeveer lijkt m'n haar heel erg snel vet. Dan voel ik eraan en het is niet echt vet, maar het ziet er wel vet uit. Heel maf. Ik heb dan van die slappe strengen haar op m'n hoofd liggen. Ik was m'n haar 1x in de 2/3 dagen.
Wat is jullie ervaring met de Syoss lijn?
Dat had ik precies hetzelfde!
Eerst was mn haar gewoon perfect, en nu word het steeds vetter. Wat ik daarom doe is afwisselen in shampoo
Ik lees net op een beauty blog dat bijna iedereen er haar uitval van krijgt. Dus misschien is ons haar niet vet, maar dun geworden

ik vind de hydruss shampoo en de theratin erg fijn. nectaress conditioner erin (lekker zure conditioner) en het glanst super! 
Daar zijn al duizenden topics over geweest
Maar ik neem aan dat je het negatief bedoelde?
Ik heb vandaag m'n haar gewassen met een natuurlijke shampoo zonder silicone, maar nog geen resultaat. Het zit plat op m'n hoofd, het ziet er dun uit en vandaag is het ook nog eens gortdroog