Laurabram schreef:Alles nog goed hier?
Joyce, wat ik me nou afvroeg. Heb je meteen nadat je was begonnen met het slikken van de vit D verschil gemerkt of heeft daar nog even tussen gezeten?
Ik heb het in mn agenda opgezocht, even een overzichtje van hoe het eerst was en hoe het daarna ging 
Vrijdag 20 aug: Migraine gekregen in de loop van de middag
Maandag 23 aug: 's middags knallende hoofdpijn, gebleven tot ik in slaap viel
zaterdag 28 aug: 's ochtends wakker met hoofdpijn, in de loop van de ochtend migraine
zondag 29 aug: in de loop van de dag weer migraine, rest van de dag plat gegaan
dinsdag 31 aug: opgestaan met zeurend gevoel in hoofd en nek, hele dag last van gehad
Donderdag 2 sept: Afspraak gehad bij de huisarts, bloed prikken
Zondag 5 sept: 's Middag migraine gehad
Donderdag 9 sept: Begonnen met vitamine D pillen
Daarna nog een paar keer lichte hoofdpijn gehad, stond niet meer per dag in mn agenda vermeld, niet heftig genoeg zeg maar. Ik zet het er alleen heel specifiek in, als ik echt flink last heb en zet er dan ook altijd bij wat ik in heb genomen en hoe snel dat aansloeg. En ik heb nog 1x in oktober vermeld staan dat ik op ben gestaan met flinke hoofdpijn, maar na 1 paracetamol was dat na een uurtje weg. K heb sinds ik met die vitamine D pillen ben begonnen denk ik nog 3x flinke hoofdpijn gehad, dat ging alle keren over na het nemen van een paracetamol en zondag 5 september is de laatste keer geweest dat ik Imigran heb genomen. Mn migraine was er meestal met pieken en dalen, soms een week of een paar weken super veel last van hoofdpijn en dan soms opeens 2 weken geen noemenswaardige last. Maar dit is gewoon bijna onbegrijpelijk! Gewoon ook zelfs geen hoofdpijn meer (of bijna nooit meer in elk geval).