Tieme schreef:je kan wel degelijk meerdere keren last krijgen van pfeiffer. maar niet in de zin van, dat je het NOG een keer krijgt. het is dan 1 en dezelfde pfeiffer. die pfeiffer blijft in je bloed zitten en kan meerdere keren de kop op steken als je weerstand niet goed is of als je te druk/oververmoeid bent.
volgens mij klopt dat niet?
of anders, dan klopt het in mijn geval niet.
want ik had 4 jaar geleden pfeiffer en daar vertelden ze mij dat het binnen een paar weken uit je systeem is. de antistoffen houd je wel je hele leven, daarom kan je het maar 1 keer krijgen. of er moet iets met je antistoffen gebeuren, of het is een variatie op pfeiffer en dan zou je het wel nog eens kunnen hebben.
en door mijn laatste bloedtest weet ik zeker dat ik geen pfeiffer in mijn bloed heb en nog wèl de antistoffen, want door mijn klier-probleem is daar ook opnieuw op getest.
hm. nu zet ik dit zo neer en ik ga zelf bijna twijfelen. want veel virussen blijven wel aanwezig maar houden zich rustig. zo hebben veel mensen het virus wat hersenvliesontsteking kan veroorzaken standaard achter in hun keel zitten, maar kan die pas actief worden wanneer (vooral kinderen) je een extreem lage weerstand hebt.
in mijn geval hoop ik dat de antibiotica werkt en de infectie stopt met m'n klieren te klieren. kan nu amper meer voelen hoe groot ze zijn omdat m'n hele hals/nek/schouder er om heen ook gezwollen is nu 
TS, ik hoop dat er snel iets uit het bloed naar voren komt en dat je dan eindelijk weet wat je er aan kan doen! je hele achterhoofd opgezet klinkt niet goed
En hopen dat de reiki je ondertussen wat verlichting kan geven