Help! Mijn borsten krimpen!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 13:47

tja hier nog 1 waarbij ze gekrompen zijn,was ziek geweest en 3 kg afgevallen en precies weer mijn borsten(meer tjes was al niet veel)
maar....zeg altijd : topsporters hebben ook weinig borsten :o
baal er ook wel van,maar een push-up doet wonderen :D

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 13:49

happytime schreef:
tja hier nog 1 waarbij ze gekrompen zijn,was ziek geweest en 3 kg afgevallen en precies weer mijn borsten(meer tjes was al niet veel)

Tsja maar topsporters hebben uberhaupt geen vet.. Het probleem bij mij is voornamelijk dat het er alleen bij mijn benen en kont bijkomt :Y)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 13:51

Smidtje schreef:
Ik herken het ook een beetje..
De grootte van mijn (toch al vrij kleine :') )borsten veranderd nog wel eens. Het valt me alleen vaker op dat ze ineens groter lijken, dan dat ze kleiner zijn geworden. Ik droeg altijd 75B BH's maar ik ben overgestapt naar 70C. Deze zitten me zoveel beter maar mijn borsten zijn echt geen C cup.
Als ik in bed lig ben ik ook altijd bang dat ze verdwijnen :')

Gelukkig vind mijn vriend kleine borsten juist mooier :) en het past ook bij mijn bouw. Ik ben erg lang en slank.

maar een 75B & een 70C zijn eigenlijk dezelfde maat, alleen de omvang is ietsje strakker ;)

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 13:59

advententie hieronder gelezen: borstvergroting ???? wat een geld kost dat,nou dan maar blij zijn dat ik niet van die joekels heb,teminste geen last met paardrijden ;)
maar een maatje meer mag wel

silvana84

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 14:13

Ik heb precies het zelfde.
Ik begon met een kleine D cup, werd zwanger en hield na de bevalling nog een C cup over, even wennen maar wel te doen.

Nu ben ik een beetje af gevallen en blijft er niks van mijn borsten over(en dan helaas geen mooie stevige kleine borsten maar meer gewoon thee zakjes want al het huid zit er nog alleen de vulling is weg), helaas is het niet een kwestie van gewoon weer even aankomen want dan vestigd het vet zich heel ergens anders.
Ik denk inmiddels ook meer aan plastische chirurgie, de nieuwe technieken waarbij ze eigen vet(bijvoorbeeld uit mijn dikke boven benen)met stamcellen(voor vet opslag) in de borsten spuiten, dit spreekt me erg aan, helaas zijn deze technieken nog onvoldoende ontwikkeld en geven ze nog weinig kans op langdurig resultaat. Maar als dat over 5 jaar een stuk beter is dan sta ik in de rij.

Grapjasjes12

Re: Help! Mijn borsten krimpen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 16:22

Ik ben door afvallen van een hele grote C naar een kleine B gegaan, ik baal nog altijd :') Ook zijn ze niet meer zo mooi stevig als toen ik 15 was, toen had ik zo'n mooi decollete :+: Maar ook m'n kont is afgevallen, ik pas zelfs in een 16 inch zadel, met m'n maat 42. Het is allemaal voor een goed doel denk ik dan maar :')

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 16:29

Ik ben nu 16 en heb nu nog steeds kleine borstjes(Volgens mij kleine maat A) en ik ben ook niet zwaar.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 16:30

dressagelady schreef:
happytime schreef:

Tsja maar topsporters hebben uberhaupt geen vet.. Het probleem bij mij is voornamelijk dat het er alleen bij mijn benen en kont bijkomt :Y)

Hier dus exact hetzelfde...

De week voordat ik ongesteld wordt zijn ze altijd wel wat voller.. maarja, wat zijn een paar dagen in een maand :+
Heb het ook niet geerfd geloof ik, ik ben voor zover ik weet de enige met A.

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 16:37

hier ook gekrompen door enkele kilootjes afvallen, zus wijst er mij vaak op,
helaas hou ik nog steeds te veel over :+

xxxme

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 16:45

Elin_ schreef:
Als je aanvalt worden je borsten toch ook kleiner?

Als je AANVALT _O- :')

Talonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 16:54

Je cupmaat veranderd tussen de 3 a 5 keer in je leven. Ik was blij dat ik foto's had gemaakt aan het begin van m'n zwangerschap, want na de bevalling waren het net 2 lege theezakjes. Gelukkig is alles weer goedgekomen, gezien ik 5 kilo zwaarder ben geworden dus ben weer blij met een mooie volle B.

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 17:03

HAHA jouw onderschrift Talonius _O-
Als dat waar was had ik nu cup F, ik vertroetel ze regelmatig en hou ook hele gesprekken met ze :D

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 17:19

Geloof me meiden, een kleine cup is toch wel prettig met paardrijden. Ik heb nog relatief weinig denk ik, E/F70, maar moet toch echt met een normale stevige BH EN een sportbeha rijden, anders doet echt alles pijn..
Toen ik 2 jaar terug een zwaar half jaar had op Aruba (ik had een toptijd daar hoor haha, ik at alleen veeuuulll te veel := ), waren ze zelfs nog groter :') Na dit halve jaar flink gaan trainen (vooral ook borstspieren trainen), waardoor het met paardrijden minder pijn doet (nog wel met dubbele bh) en ik onderhand zit ik weer op een redelijke maat.

Nogmaals: groter is niet altijd beter! ;)

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 17:26

xxxme schreef:
Elin_ schreef:
Als je aanvalt worden je borsten toch ook kleiner?

Als je AANVALT _O- :')

O god ... :n blond XD

Nou alle cups A gaan aanvallen :')

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 17:31

ik zou alleen aanvallen als ze er groter door werden;)

mltex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 17:40

Zou zo met je ruilen, zit nu op cup E en ik ben type slank. Als ik afval dan ga ik idd naar een D....dan ben ik net een skelet met maat D, hoezo ik stam af van de kameel?
Vind het alleen maar last, doe maar maar een A of B. Heb je tenminste ook nog mooie bh setjes e.d.

xxxme

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 17:40

wie wat waar moet ik aanvallen? Ga ik meteen aan de slag! :=

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 17:46

mltex schreef:
Zou zo met je ruilen, zit nu op cup E en ik ben type slank. Als ik afval dan ga ik idd naar een D....dan ben ik net een skelet met maat D, hoezo ik stam af van de kameel?
Vind het alleen maar last, doe maar maar een A of B. Heb je tenminste ook nog mooie bh setjes e.d.

Nou leuke bh setjes? Ik heb A ... maar kan bijv. geen mooie zwarte BH vinden..
Of bikini is voor mij af en toe ook een ramp :') soms hebben die A's niet eens vulling! Dan heb je ook nog doorschijnkans!!
:')

Zo bikini zonder bandjes vind ik bijv. mooi maar ben altijd bang dat het bij mij afzakt :') (zal wel niet maar alsnog)

XD

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 17:57

@Elin: Ik zou zeggen, kijk eens naar bh's van: Parah, Aubade, Pleasure State, Marie-Jo, La Perla en ik kan nog wel even doorgaan ;) Ik heb een AA cup en ik pas zelfs een paar modellen van deze merken!

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-10 17:58

Nou, inderdaad, leuke setjes te koop..

Was laatst in een lingeriezaak, had een 70B gepast, maar moest hem nog kleiner hebben, dus vroeg dat aan de verkoopster. Die brult door de hele winkel: OH JA MAAR DAT IS ZO'N KLEINE MAAT, DAT IS OOK NIET ECHT GANGBAAR.

Jep. Thanks mate.

mltex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 18:02

Jullie kunnen iig nog zonder bh overleven......bij mij doet flexibliteit en zwaartekracht zijn werk ;(
Stel dat ik zou gaan rijden zonder bh, heb ik twee rode plekken op mn rug zitten....

Nee, heb liever een klein lief cupje maar gras is altijd groener bij de buren natuurlijk :(:)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 18:03

Pardon?! Wat een slechte zaak... Er zijn wel meer maten niet gangbaar, so what, die kun je dan toch alsnog in je collectie hebben... Alleen is er wat minder keuze, omdat die wat minder gemaakt worden.

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 18:04

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 18:05

mltex schreef:
Jullie kunnen iig nog zonder bh overleven......bij mij doet flexibliteit en zwaartekracht zijn werk ;(
Stel dat ik zou gaan rijden zonder bh, heb ik twee rode plekken op mn rug zitten....

Nee, heb liever een klein lief cupje maar gras is altijd groener bij de buren natuurlijk :(:)

zonder BH paardrijden is voor niemand een pretje (mannen hebben weer andere pijnlijke plekken als ze verkeerd rijden :') )

Echt niet
Ik met mijn mini cupje heb dan ook last ;)

Polaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 18:13

Nog nooit geprobeerd eigenlijk, rijden zonder BH :=
Ik ben ook altijd in de openbaarheid als ik rijd, dus lijkt me niet echt verstandig, i.v.m. starende mensen :+