maar....zeg altijd : topsporters hebben ook weinig borsten
baal er ook wel van,maar een push-up doet wonderen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
happytime schreef:tja hier nog 1 waarbij ze gekrompen zijn,was ziek geweest en 3 kg afgevallen en precies weer mijn borsten(meer tjes was al niet veel)
maar....zeg altijd : topsporters hebben ook weinig borsten![]()
Smidtje schreef:Ik herken het ook een beetje..
De grootte van mijn (toch al vrij kleine)borsten veranderd nog wel eens. Het valt me alleen vaker op dat ze ineens groter lijken, dan dat ze kleiner zijn geworden. Ik droeg altijd 75B BH's maar ik ben overgestapt naar 70C. Deze zitten me zoveel beter maar mijn borsten zijn echt geen C cup.
Als ik in bed lig ben ik ook altijd bang dat ze verdwijnen![]()
Gelukkig vind mijn vriend kleine borsten juist mooieren het past ook bij mijn bouw. Ik ben erg lang en slank.
Ook zijn ze niet meer zo mooi stevig als toen ik 15 was, toen had ik zo'n mooi decollete
Maar ook m'n kont is afgevallen, ik pas zelfs in een 16 inch zadel, met m'n maat 42. Het is allemaal voor een goed doel denk ik dan maar
dressagelady schreef:happytime schreef:tja hier nog 1 waarbij ze gekrompen zijn,was ziek geweest en 3 kg afgevallen en precies weer mijn borsten(meer tjes was al niet veel)
maar....zeg altijd : topsporters hebben ook weinig borsten![]()
Tsja maar topsporters hebben uberhaupt geen vet.. Het probleem bij mij is voornamelijk dat het er alleen bij mijn benen en kont bijkomt

), waren ze zelfs nog groter
Na dit halve jaar flink gaan trainen (vooral ook borstspieren trainen), waardoor het met paardrijden minder pijn doet (nog wel met dubbele bh) en ik onderhand zit ik weer op een redelijke maat.

mltex schreef:Zou zo met je ruilen, zit nu op cup E en ik ben type slank. Als ik afval dan ga ik idd naar een D....dan ben ik net een skelet met maat D, hoezo ik stam af van de kameel?
Vind het alleen maar last, doe maar maar een A of B. Heb je tenminste ook nog mooie bh setjes e.d.
soms hebben die A's niet eens vulling! Dan heb je ook nog doorschijnkans!!
(zal wel niet maar alsnog)
Ik heb een AA cup en ik pas zelfs een paar modellen van deze merken! 
mltex schreef:Jullie kunnen iig nog zonder bh overleven......bij mij doet flexibliteit en zwaartekracht zijn werk![]()
Stel dat ik zou gaan rijden zonder bh, heb ik twee rode plekken op mn rug zitten....
Nee, heb liever een klein lief cupje maar gras is altijd groener bij de buren natuurlijk
)