Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
franka75 schreef:ja precies maar hij is er wel rustig onder zovan ik heb een paar dagen en naar gevoel en dan word dat toch ook weer minder.maar zelf sta ik ern al de hele dag bij stil ik maak zoiets gelukkig nooit mee en hij regelmatig het was de 5de keer. waarvan zeker twee het niet redde van een weten we het niet zeker.
Van een kennis van ons kreeg haar vader een paar maanden terug een hartaanval. Héél toevallig waren ze met z'n allen thuis (tussen de middag haar moeder, zus en zij) en haar zus had net een paar weken ervoor haar EHBO gehaald (i.v.m. badjuf) .............
Schimpje schreef:Mijn vriend heeft afgelopen Februari mijn vader's leven gered door hem te reanimeren. Pa zat thuis op de bank, en zakte ineens in elkaar (hartstilstand) vriend bedacht zich niet en begon te reanimeren, terwijl hij dit nog nooit gedaan had, en dus met aanwijzingen van 112 over de telefoon het volgehouden heeft. Dit duurde zo'n 20 minuten voor de ambulance er was. Had hij niet gereanimeerd was mijn vader ter plekke gestorven.
Helaas is mijn vader in Juni alsnog overleden omdat zijn hart (na een operatie en plaatsen van een ICD) te zwak was, hij had nog 16% functie.