Gelukkig maar, want mijn gebit goed verzorgen is niet echt een van mijn hobbies
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Stravero schreef:Seraphim schreef:Ieeeeh dat was zo smerig! En je mocht niet slikken dus dan stond je daar charmant te kwijlen boven de spoelbak
Wij kregen gewoon zo'n plastic bakje onder onze kin geduwt en daar zaten we dante kwijlen .......
WillemYntJee schreef:Oh gadver had k dit topic maar nooooit geopend!
Stond je daar met soms wel 3 man te kwijlen boven een bakje, iehl..
felinetibor schreef:Ik heb dit nog nooit gehad, en ben toch echt nog onder de 18. Veel van mijn vriendin hadden dit inderdaad wel, maar mijn broer en ik hadden dit allebei niet. Dus ik denk niet dat het voor iedereen onder de 18 geldt.
Maar, het happen bij de ortho vond ik ook al ranzig en om van te kotsen. Dus ik denk dat het met fluor niet veel beter zal zijn.
Wees maar blij dat je het niet gehad hebt dan!suuzepuus schreef:Dat fluor happen zelf vond ik niet zo erg. De smaakjes ook niet. Maar wat ik echt heel erg vond was het wachten... in de wachtkamer!!! al kwijlend tussen de andere mensen..... dat was echt erg...
Wij mochten gewoon binnen blijven zitten.
. Maar die vond ik nog niet zo vies als toen ik bij de ortho een gipshap moest nemen. Die poeder ruikt heel lekker
. Maar als het gemaakt ik en gemengt en in je mond wordt gepropt dan is het heel vies maar het was wel roze
. 
franka75 schreef:hm bitjes heb ik nooit gehad ik kreeg altijd fluor tabletjes thuis en op de kleuterschool elke vrijdag voor het eten weet ik nog goed kregen we een klein bekertje , lees medicijnbekertje met fluor oplossing denk ik en daar moesten we dan mee spoelen en terug spugen ik slikte altijd kleine beetjes in
natuurlijk mogen wij niet klagen het helpt mee voor het behoud van je tanden maar het is oh zo vies. nog 2 jaar en ik ben er vanaf!
dat stonk zo
)
Ik hoor bij ons in de praktijk weinig kinderen die er echt zo'n hekel aan hebben.
,
kreeg ze ook zo'n fluor gebitje in terwijl ze niet eens bij ons hoord!