ai slijmbeursontsteking dat kan zeer doen ja heb het in de laatste fase van mijn zwangerschap gehad en mocht toen geen medicijnen slikken hiervoor, moest het doen met een paracetamolletje...heb er bijna 2 mnd mee gelopen totdat ik eindelijk was bevallen.... hierna heeft het nog wel 1/1,5 week zeer gedaan voordat het over was...
sterkte....
Kentaro
Geplaatst: 09-11-10 21:47
Denk wel dat we het over het zelfde hebben Ze gebruiken ze ook veel om rond te buigen en dan een baby erin te leggen met bijvoorbeeld voeden! Ben er helemaal weg van
Idd! Dat is het! Ik heb zoiets hier ergens liggen, ga dat eens proberen ja! Bedankt voor de tip!
Kentaro
Geplaatst: 09-11-10 21:49
Slaap lekker
Kentaro
Geplaatst: 10-11-10 22:09
EN?? Heb je iets beter kunnen slapen??
Tieneke
Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-10 22:38
Jazeker, of toch bijna Heb enorm fel spierpijn in m'n benen gehad, dus alweer enorm wakker gelegen. Het zit niet echt mee soms
EDIT: schouder is wel echt aan de beterhand. Heb ook kunnen rijden vandaag. Opzadelen, aansingelen en opstijgen was wel wat euh, minder pijnloos Maar het rijden zelf ging op zich wel fijn
Sorry maar dat vind ik vrij dom. Je moet je arm dan wel passief bewegen maar zeker geen kracht gaan zetten, dus rijden en opzadelen en aansingelen etc is echt niet slim! Wees nou verstandig en gun je arm even rust.