Te extreem voor spastische darm?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ninja2

Re: Te extreem voor spastische darm?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 22:49

maar gaat de pijn wel eens weg bij je? ik heb gewoon dagelijks veel pijn. Ik kan hier geen 50 jaar mee leven hoor. Ik ga al met een psygeoog praten omdat het me geestelijk ook op breekt ben er dagelijks mee bezig.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 07:47

Heb je geen darmonderzoek gehad dan Ninja?

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 08:58

Ik heb dagelijks pijn, en het is heel moeilijk dat te accepteren,
maar ik zal wel moeten, allerlei onderzoeken gehad, en niets uitgekomen.

plien26

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 09:10

Iig is je bloed goed, maar laat het aub er niet bij zitten meid!
want ik weet als geen ander hoe het is om van kastje naar de muur gestuurd worden..
Kan weken niet naar de wc. zit verstopt van onder tot boven... geen enkele laxeer middel werkt.
Heb een aantal dagen aan de sonde gelegen met een behoorlijke paardenmiddel toen was ik gelukkig ff weer schoon maar zoals altijd voor korte duur!
Mijn endeldarm werkt niet meer en me dikke darm begint ook al.. loop al 5jr bij de mdl arts en de uroloog,
En sta nu op de wachtlijst voor een simulator word veel gebruikt bij vrouwen voor blaasproblemen, maar ze hebben ook ondekt dat het een goede stuurmiddel is voor de darmen. dus dat is mijn laatse redmiddel om een beetje *normaal* door het leven te gaan zonder buikpijn,eens in de zoveel weken naar de wc te kunnen etc..

rejov

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 09:14

Als je geen darmonderzoek hebt gehad zou ik daar toch eens naar vragen.
Ook ik zat met dit probleem, bloed, ontlasting alles was volgens de artsen goed! Maar met het onderzoek kwamen ze erachter dat er een verdunning zat tussen de dikke en dunne darm.
Ook het eetpatroon heb ik drastisch moeten veranderen.
Momteel krijg ik vit. B12 spuiten en ben ik aan de Duspatal.
Moet zeggen dat mij dit wel help, uiteraard zijn er dagen dat het weer een stuk minder gaat maar niet zo erg als voorheen!!
Stress slaat helaas ook direct op mijn darmen.

Er mee moeten leren leven het accepteren is inderdaad vreselijk moeilijk!!
Maar er zal toch ook voor jou wel iets zijn waardoor de pijn minder en dragelijker word!!
Heel veel sterkte!!

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 13:58

Nee ik heb nooit een onderzoek gehad ja ze zeggen dat ze niets geks zagen bij de ercp toen maar ja de klachten zijn daarna pas gekomen.
Ben net bij de HA geweest en die geloofde ook wel dat het niet tussen meoren zat gelukkig en gaat de MDL arts zelf bellen. Volgende week heb ik weer een afspraak.
Zijn jullie problemen ook zo uit het niets gekomen. ik heb nooit last van iets gehad en na me bevalling/operatie is dit gekomen. zit het bij jullie ook zo hoog in de buik? echt net onder me ribben maagkuiltje.
de klachten worden ook steeds erger soms heb ik er een goede dag tussen ziiten maar dat lijkt zeldzaam te worden

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 14:07

ivy_power89 schreef:

heb je wel eens gedacht aan een seciond opinion?(schrijf je dat zo haha)is ze hier niets willen doen of er komt niets uit ga ik naar een zh waar ze toch wat meer kaas gegeten hebben van maag-darm problemen.
Een ziekte als kanker kunnen ze genezen maar een spastiche darm zouden ze niets aan kunnen doen

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 14:32

Mijn dochter was jaren ziek,toen ben ik alternatief gegaan en dat was de beste zet ooit.Ze mocht verschiilende dingen niet meer eten, en kreeg een dieet.Daar na ging het alleen maar beter.

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 18:35

ninja2 schreef:
ivy_power89 schreef:

heb je wel eens gedacht aan een seciond opinion?(schrijf je dat zo haha)is ze hier niets willen doen of er komt niets uit ga ik naar een zh waar ze toch wat meer kaas gegeten hebben van maag-darm problemen.
Een ziekte als kanker kunnen ze genezen maar een spastiche darm zouden ze niets aan kunnen doen

dan wordt het een thirt opinion :P
ik ben eerst hier in het ziekenhuis geweest, en daarna naar het AMC geweest