Condooms Kopen

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hilli

Berichten: 22955
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 17:04

Skygirl schreef:
Waarom moet volgens jou alleen de dame voorbereidt zijn?

Dat zeg ik niet. Ik vind alleen wel dat je als dame zelf condooms moet regelen en er niet vanuit moet gaan dat de man dat wel doet.

Kahawa
Berichten: 5344
Geregistreerd: 05-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 17:04

_San87_ schreef:
Skygirl schreef:

Waarom moet volgens jou alleen de dame voorbereidt zijn?


Dat staat er niet :)


Ik las het als dat de dame het moest regelen, sorry. ;)

Rennie89
Berichten: 37322
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 17:04

daarom kan je inderdaad als vrouw altijd voor de zekerheid wel een condoom in je portomonee doen, want je weet het inderdaad nooit :+ Maar gewoon kopen. De kassiere zal niet raar opkijken, misschien even raar kijken als het om een vrouwtje van in de 70 gaat of een meisje van 12 :+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 42089
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 17:06

Hilli schreef:
Skygirl schreef:
Waarom moet volgens jou alleen de dame voorbereidt zijn?

Dat zeg ik niet. Ik vind alleen wel dat je als dame zelf condooms moet regelen en er niet vanuit moet gaan dat de man dat wel doet.


Daar ben ik het mee eens :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 17:06

Verstandig van je vriendin dat ze d'r op tijd bij stilstaat! En niet vanuit gaan dat hij ze wel koopt, gewoon het heft in eigen hand nemen, 't is een gedeelte verantwoordelijkheid. Zoals hierboven al vaker aangegeven, die dingen kun je overal kopen, zelfs bij een tankstation langs de snelweg ALS je 't wat anoniemer zou willen doen dan bij de drogist op je eigen dorp ofzo. Raar is het ook niet hoor, ga d'r gerust van uit dat de meeste mensen boven de ehhh jaartje of 16 ofzo :? gewoon seks hebben. Niets om je voor te schamen. Wel om van te genieten. Dus gewoon halen die dingen, en daarna helemaal los. Veel plezier!

Karin

Berichten: 65340
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 17:07

Hilli schreef:
Skygirl schreef:
Waarom moet volgens jou alleen de dame voorbereidt zijn?

Dat zeg ik niet. Ik vind alleen wel dat je als dame zelf condooms moet regelen en er niet vanuit moet gaan dat de man dat wel doet.

Idd. Je hebt samen seks, dan zorg je er IMO ook samen voor om zwangerschappen en SOA's buiten de deur te houden.

Tellie

Berichten: 16943
Geregistreerd: 07-11-04

Re: Condooms Kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 19:39


savasan

Berichten: 1044
Geregistreerd: 21-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 19:39

Gewoon 's ochtends vroeg de kruitvat binnen stappen, dan zijn er weinig mensen in de winkel en je maakt de dag van de caissière ook weer goed niets is zo leuk als mensen bekijken als ze condooms kopen :Y)

Wat ik me dus niet in kan denken he, is dat er jongens bestaan die niet van tevoren nadenken over de mogelijkheid dat het wel eens zou kunnen gebeuren. Guys have perverted minds. Dan zou je toch verwachten dat ze altijd wel iets mee hebben? En toch hoor je vaak genoeg dat jongens gewoon niets bij zich hebben, maar wel actie willen...

Ilsemarie

Berichten: 6849
Geregistreerd: 16-12-04
Woonplaats: Haren (gn)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 19:54

ik vind het wel een beetje stom als je er vanuit gaat dat de man ze mee heeft... als vrouw ben jij degene die straks met het kind zeult, niet hij...

En waarom verstoppen? niks is zo leuk als gewoon bij de AH op de band naast de koekjes, chips en het brood... cassiere met rood hoofd, klant achter je met rood hoofd en jij met een big smile, ik vermaak me prima :P Het leukste moment is als ze ze moeten vastpakken om ze over de scanner te doen en ze je na het betalen een 'fijne dag verder' wensen hahaha!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110972
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Condooms Kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 19:57

Een vriendin van mij bestelde ze ooit via internet en dacht toen dat het vanaf de buitenkant wel onherkenbaar zou worden geleverd.
Nou, er stond met koeienletters op de verpakking een vrolijk roze condoomfiguurtje met "DE CONDOMENGIGANT". Erg fijn wanneer je nog thuis woont en de post meestal komt als je zelf op school zit :')

Wispeltuur
Berichten: 1603
Geregistreerd: 06-09-09
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 20:00

typ op google maar eens condoomanoniem in, word heel discreet verstuurd en veel keus met verschillende prijzen ;)

Mootje
Berichten: 15719
Geregistreerd: 19-01-08

Re: Condooms Kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 20:03

Bij de AH zitten ze in machine naast de tabak, redelijk anoniem en verschillende soorten van Durex!

missRosanne

Berichten: 691
Geregistreerd: 22-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 20:05

Ik haal ze gewoon zelf bij de Etos. Gewoon naar binnen lopen en er om vragen.

Ik zorg er zelf altijd voor dat ik ze in huis heb en zo ook mijn vriend.
Verder ben ik aan de pil.

F_Orumster

Berichten: 15343
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 20:05

opschieten, ze worden duurder :D

MaartJ

Berichten: 1478
Geregistreerd: 24-07-06
Woonplaats: Middelburg

Re: Condooms Kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 20:08

Ik haal ze gewoon bij de supermarkt :) Super de Boer hier.
Heel simpel, boodschapjes doen voor het weekend en daar hoort ook een pakje condooms bij. Idd erg leuk dat mensen achter en voor je en cassière je bijna niet meer aan durven te kijken. :D

amyz

Berichten: 6934
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Heemskerk

Re: Condooms Kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 20:12

Ik haal altijd kruidvat huismerk, blijft heel en stukken goedkoper dan durex :)

Overigens sta ik, met mn 21 jaar, ook nog steeds met een kop als een boei hoor :D Laatste keer haalde ik voor de vakantie, en legde er heeeel achteloos een aanbieding-lipglossje bij (ik vond dat een stuk acceptabeler iig hahahah). Bleek dat lipglossje 18 euro te kosten! Moest ik, met mn rooie kop, die ook nog is weer uit de kassa laten halen :')

Maar goed, goed bezig iig! Beter goed voorbereid zijn. Gewoon even diep ademhalen en de winkel in :+

_Yasmine_

Berichten: 4582
Geregistreerd: 12-03-08
Woonplaats: Bij een kapotte Hefbrug

Re: Condooms Kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 20:15

moet zeggen, condoomfabriek levert in een heel net doosje, erg tevreden :j

Kipje39
Berichten: 3868
Geregistreerd: 03-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 20:53

AngelofLove schreef:
Gewoon bij de kruidvat ofzo, niks om je voor te schamen hoor, beter dat je ze hebt als dat je het zonder doet :D Meestal koopt de vriend in kwestie wel zijn condooms, maar ja, als hij er ook geen ervaring mee heeft, je moet ergens beginnen he :-) Meestal is de normale condoom goed hoor :-) Overigens kan je ze ook op internet bestellen, mocht je vriendin niet zo goed durven :-) Op condoomfabriek.nl ofzo.

Even leuk kort verhaaltje :D Voor de zomervakantie was ik bij het kruidvat, stond een jongen voor me van rond de 16 jaar, die vroeg het volgende: "ik wil graag een pakje condooms", caissiere vraagt welke hij wilt, waarop de jongen antwoord "doe maar de verpakking met de meeste condooms erin ik ga namelijk naar Salou", en dit zei hij niet zacht ofzo, nee, achterin de winkel kon je het nog horen en die smile op zijn gezicht vergeet ik nooit, echt geweldig.



Hahaha hierbij moet ik denken aan mijn zwager die een meisje bij de drogist behoorlijk liet blozen.
Hij ging ook condooms halen, en zag die ring hangen van durex play vroeg aan dat meisje wat dat was, dus meisje legde dat al uit met een behoorlijk rood hoofd....
Gooit ie er ook nog overheen hoe dat dan in zijn werk gaat waarom een meisje daar zoveel meer plezier van heeft.. Meisje wist niet meer waar ze moest kijken.

xTweetyx

Berichten: 1313
Geregistreerd: 15-02-10
Woonplaats: Oosterhout

Re: Condooms Kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 20:54

mijn vriend kocht eerst van dat durex play,
daar keken ze ook niet raar van op hoor.

Pentax

Berichten: 2948
Geregistreerd: 16-09-10
Woonplaats: Achter mijn neus.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 20:55

Gewoon de winkel inlopen en kopen :+
Misschien heeft de consumentenbond wel een test gedaan om te zien welke het beste is.

AngelofLove
Berichten: 3801
Geregistreerd: 28-09-08
Woonplaats: vlakbij de paardjes :-)

Re: Condooms Kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 21:06

volgens manlief is het trouwens het anoniemst om ze bij een tankstation te halen (waarom dat weet ik ook niet maar goed). Tenzij je ze natuurlijk via condoomfabriek ofzo besteld.

amyz

Berichten: 6934
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 21:12

AngelofLove schreef:
volgens manlief is het trouwens het anoniemst om ze bij een tankstation te halen (waarom dat weet ik ook niet maar goed). Tenzij je ze natuurlijk via condoomfabriek ofzo besteld.


Zal voor mij vast niet werken, word er bij t tankstation tegenwoordig door t personeel al op aangesproken als ik 1 ivp 2 dagen later weer een nieuw pakje sigaretten kom halen :')

AngelofLove
Berichten: 3801
Geregistreerd: 28-09-08
Woonplaats: vlakbij de paardjes :-)

Re: Condooms Kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 21:14

gaat denk meer om dat je bij de lokale drogist/supermarkt sneller herkent wordt door mensen uit je buurt die daar ook komen, doorgaans gaan mensen niet echt shoppen bij een tankstation :D

Koper

Berichten: 30568
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 21:14

lifaya schreef:
daarom kan je inderdaad als vrouw altijd voor de zekerheid wel een condoom in je portomonee doen, want je weet het inderdaad nooit :+ Maar gewoon kopen. De kassiere zal niet raar opkijken, misschien even raar kijken als het om een vrouwtje van in de 70 gaat of een meisje van 12 :+

Goh... ik dacht dat toch wel algemeen bekend was dat het je condoom niet ten goede komt om ze in je portemonnee te bewaren.

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 21:14

Kocht (gebruik ze nu niet meer, vaste relatie) ze altijd bij de Etos oid. Nam altijd de gewone, die zitten meestal wel goed. :+
En tsja... ik vind het altijd handig om er een paar bij de hand te hebben :) kopen doe ik ook niet moeilijk over, bijna iedereen heeft toch seks? Niks om je voor te schamen iig.