Skygirl schreef:Waarom moet volgens jou alleen de dame voorbereidt zijn?
Dat zeg ik niet. Ik vind alleen wel dat je als dame zelf condooms moet regelen en er niet vanuit moet gaan dat de man dat wel doet.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gewoon seks hebben. Niets om je voor te schamen. Wel om van te genieten. Dus gewoon halen die dingen, en daarna helemaal los. Veel plezier! Hilli schreef:Skygirl schreef:Waarom moet volgens jou alleen de dame voorbereidt zijn?
Dat zeg ik niet. Ik vind alleen wel dat je als dame zelf condooms moet regelen en er niet vanuit moet gaan dat de man dat wel doet.

Het leukste moment is als ze ze moeten vastpakken om ze over de scanner te doen en ze je na het betalen een 'fijne dag verder' wensen hahaha!
Super de Boer hier.

Laatste keer haalde ik voor de vakantie, en legde er heeeel achteloos een aanbieding-lipglossje bij (ik vond dat een stuk acceptabeler iig hahahah). Bleek dat lipglossje 18 euro te kosten! Moest ik, met mn rooie kop, die ook nog is weer uit de kassa laten halen
AngelofLove schreef:Gewoon bij de kruidvat ofzo, niks om je voor te schamen hoor, beter dat je ze hebt als dat je het zonder doetMeestal koopt de vriend in kwestie wel zijn condooms, maar ja, als hij er ook geen ervaring mee heeft, je moet ergens beginnen he
Meestal is de normale condoom goed hoor
Overigens kan je ze ook op internet bestellen, mocht je vriendin niet zo goed durven
Op condoomfabriek.nl ofzo.
Even leuk kort verhaaltjeVoor de zomervakantie was ik bij het kruidvat, stond een jongen voor me van rond de 16 jaar, die vroeg het volgende: "ik wil graag een pakje condooms", caissiere vraagt welke hij wilt, waarop de jongen antwoord "doe maar de verpakking met de meeste condooms erin ik ga namelijk naar Salou", en dit zei hij niet zacht ofzo, nee, achterin de winkel kon je het nog horen en die smile op zijn gezicht vergeet ik nooit, echt geweldig.

AngelofLove schreef:volgens manlief is het trouwens het anoniemst om ze bij een tankstation te halen (waarom dat weet ik ook niet maar goed). Tenzij je ze natuurlijk via condoomfabriek ofzo besteld.
lifaya schreef:daarom kan je inderdaad als vrouw altijd voor de zekerheid wel een condoom in je portomonee doen, want je weet het inderdaad nooitMaar gewoon kopen. De kassiere zal niet raar opkijken, misschien even raar kijken als het om een vrouwtje van in de 70 gaat of een meisje van 12