Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
) Maar je zou ook een bruine kleurspoeling op je haar kunnen doen. Deze zijn niet slecht voor je haar maar eerder voedend. Ik heb dat toen ook altijd gebruikt toen ik bruin haar had en mijn haar was altijd zoooo onwijs zacht,glanzend en weet ik het allemaal! Die kleurspoeling wordt naar verloop van tijd weer lichter (door het wassen), zeker omdat jij errruuug blond bent, maar hij loopt nooit helemaal terug naar het blonde wat je nu bent, en als je dan als hij flink terug is gelopen er weer een kleurspoelig op zet, blijft hij steeds een stuk donkerder. JLLN_ schreef:Weet niet of het al gezegd is (geen fut om alle reacties te lezen) Maar je zou ook een bruine kleurspoeling op je haar kunnen doen. Deze zijn niet slecht voor je haar maar eerder voedend. Ik heb dat toen ook altijd gebruikt toen ik bruin haar had en mijn haar was altijd zoooo onwijs zacht,glanzend en weet ik het allemaal! Die kleurspoeling wordt naar verloop van tijd weer lichter (door het wassen), zeker omdat jij errruuug blond bent, maar hij loopt nooit helemaal terug naar het blonde wat je nu bent, en als je dan als hij flink terug is gelopen er weer een kleurspoelig op zet, blijft hij steeds een stuk donkerder.
Denk dat het bruine haar je wel zal staan, maar net zoals Naambordjes hier ben ik ook erg ervaren met het bruin-blond-bruin-blond verven (nu ook weer blond) en zodra je eenmaal bruin bent zal het je heeeel lang gaan kosten voor je weer zo blond bent als nu, en het zal je haar er nog slechter op maken!
Carmen schreef:Bij deze foto ziet je haar er idd erg dun uit..

?_vivi_ schreef:Oh Carmen is denk ik niet zo aardig om dat zo neer te zetten.
TS gaf eerder zelf al aan dat ze met dat blonde haar anders word aangekeken, ik denk wel dat ik weet wat ze daarmee bedoeld (super blonde meiden worden vaak al snel als p*rno gezien) en ik denk niet dat TS zo gezien wil worden.
Die make-up speelt wel mee, ik zou het advies van de anderen een opvolgen en gewoon simpel alleen eyeliner en mascara en beetje blush op doen
Je kan wel gewoon witblond zijn zonder ordi of p*rno te worden, maar daarbij speelt je kapsel, make-up en kleding wel een rol bij.
Als je het goed uitbalanceert en goed kan combineren hoeft het helemaal niet ordi te zijn, ik ben ook witblond en heb werkelijk nog nooit zo'n reactie gehad.
Laatje wel een foto zien als je haar bruin is?
Misschien mooi om er natuurtinten make-up bij te doen (aardetinten en donkerbruine mascara).
_vivi_ schreef:Ja is goed dat je even getemt hebt, want je kiest zelf welke foto's je wil laten zien en welke niet, en op bokt is het dacht ik ook niet toegestaan om zomaar andermans foto's te gebruiken zonder toestemming van die persoon.
MonaLieske schreef:Ik denk ook wel dat bruin je veel natuurlijker zou staan dan de kleur die je nu hebt.
Maar even wat anders, is het wel slim om extensions te laten zetten als je zo'n last hebt van haaruitval?
Focussed schreef:Ik vind die kleur wel erg rood, je moet goed kijken welke kleur wenkbrauwen je zelf hebt. Ik weet niet of je ze tekent maar ik vind ze behoorlijk donker, en juist weinig rood hebben.
Dus zou ik sneller gaan voor een bruin met weinig rode ondertonen (neig eerder naar gouden ondertoon, als je toch wat rood wil ga dan voor paarsige ondertoon).
Voor een vergelijking:
Bruin met gouden ondertoon:
http://94.100.121.162/983400001-9834500 ... DLu_4.jpeg
Bruin met paarse ondertoon (is direct ook een heel stuk donkerder):
http://94.100.120.77/1120700001-1120750 ... naP_1.jpeg
_vivi_ schreef:Misschien kan je eerst voor donkerblond/lichtbruin gaan en later een donkerdere laag eroverheen, dan word de donkere kleur denk ik ook mooier maar dat zal de kapper denk ik het beste weten.
Link van een site mag je volgens mij wel plaatsen en je gebruikt het voor positief doeleinde.
Ik plaats ook wel eens plaatjes als voorbeeld die ik van andere site haal, als je twijfelt moet je even de regels van bokt doorlezen of een Mod. vragen hoe het precies zit, foto's van mede bokkers gebruiken zonder toestemming mag volgens mij niet, maar plaatjes van andere sites mogen wel tenzij ze positief geplaatst worden (bij negatieve plaatsing worden ze weg gehaald en krijg je een waarschuwing).
Tenminste zo ongeveer zit het, ik weet het zelf ook niet helemaal precies.

Maar ik krijg in de winter al jonge haartjes (van die korte pluisdingen...) en in de lente is mijn haar weer superdik. Dus daar zou ik me niet zo'n zorgen om maken hoor!