Ik val ook in de categorie verhoogde kans (migraine met aura's in combinatie met pilgebruik) en ga daarom dus echt niet roken
drie dubbel zoveel kans
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
drie dubbel zoveel kans
Focussed schreef:Het is over het algemeen toch wel behoorlijk bekend dat roken in combinatie met pilgebruik je kans op trombose toch behoorlijk laat toenemen hoor.
minder schadelijk ook en ben je even veel kwijt).
Laten we dat maar niet doen die heb je vast wel vaker gehoord.
Loop al genoeg risico op andere dingen.
? Chiqa schreef:Focussed schreef:Roken doe je niet met een doel.
bekende uitspraak hoor van iemand die nooit gerookt heeft, imo geheel te verwaarlozen.
Chiqa schreef:Ik snap je punt althans uit het oogpunt van een niet roker, alleen uit het oogpunt van een roker?
Nee dan denk ik niet dat het enig zin heeft dat nut uit te leggen, en voel daar verder ook niet zoveel voor.
Roken ligt gevoelig, en heeft wel degelijk een functie, deze week is het rookverbod versoepelt, zal niet voor niets zijn als het geen enkele functie had gehad, dan zou de politiek dr geen enkele aandacht aan schenken.
) Focussed schreef:Want waarom begon jij dan met roken?
(Misschien totaal offtopic maar vind dit best een interessante discussie)
Balou_k schreef:Roken brengt geld in het laatje, aan de andere kant cafe's kregen boete's ook weer geld.. Denk toch de ophef die er over is gemaakt door het volk, niet omdat het zo'n goed doel is..