Jockey_my schreef:Kijk eens een fil/aflevering van jackass gegarandeerd dat je het daar in terug vind.
Hahaha dit was ook het eerste dat in mij opkwam. Kijk eens naar Jackass.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Isegrim schreef:Ik zou in elk geval niet naar Jackass 3D gaan als ik jou was.Maar als je daarnaar kunt kijken zonder problemen, heb je je fobie in elk geval overwonnen!
Ik kon er vroeger ook totaal niet tegen, gaat tegenwoordig een stuk beter. Al had ik niet zo'n trek in mijn Smarties tijdens Jackass 3D.

)
Isegrim schreef:Het is helemaal geen rare opdracht, dit heet confrontatietherapie en het is doorgaans erg effectief.
Weet je wat ook helpt? Een kind krijgen.
dan krijg je weer hele andere problemen
Renee schreef:Isegrim schreef:Ik zou in elk geval niet naar Jackass 3D gaan als ik jou was.Maar als je daarnaar kunt kijken zonder problemen, heb je je fobie in elk geval overwonnen!
Ik kon er vroeger ook totaal niet tegen, gaat tegenwoordig een stuk beter. Al had ik niet zo'n trek in mijn Smarties tijdens Jackass 3D.
Als ik alleen al denk aan de voorgaande jack ass flims wordt ik misselijk verschrikkelijk. Ik heb ook Emetofobie alleen iik heb het zelfs zo erg dat ik alles doe om het binnen te houden (zeg maar). Ik geeft bijna nooit over ik vindt het echt eng ik durf ook niet naar kots o.i.d. te kijken... Dus ik vindt jack ass geen aanrader
Jockey_my schreef:Goed dat je al wat filmpjes hebt kunnen bekijken!
Ik heb zelf geen last van deze fobie, maar lijkt me echt heel vervelend!
Ik ken een meisje, die heeft het ook en zij heeft ook nog nooit zelf overgegeven!
Bij welke stap ben je nou?

(met die eieren en die pompoen) 
Marielle_93 schreef:Ik kan er ook absoluut niet tegen, maar hoe weten jullie zo zeker dat je de fobie hebt?
Vraag is dus uit interesse, hoef ook zo goed als nooit over te geven en als ik dan al echt ziek ben weet ik niet wat ik moet doen, begin ik onzin uit te kramen, te zweten,zitten,staan,weer zitten rond gaan lopen en me helemaal m'n kop gek maken
moet nu naar de zumba... dus reageer later! 
Marielle_93 schreef:Ik kan er ook absoluut niet tegen, maar hoe weten jullie zo zeker dat je de fobie hebt?
Vraag is dus uit interesse, hoef ook zo goed als nooit over te geven en als ik dan al echt ziek ben weet ik niet wat ik moet doen, begin ik onzin uit te kramen, te zweten,zitten,staan,weer zitten rond gaan lopen en me helemaal m'n kop gek maken
Naamloos1 schreef:..
@ Anneert ook al weet ik de reden waarom.. k hoef het echt niet te zien! vind het zoo vies! al ben ik dan wel minder bang.. omdat het niet besmettelijk is.. (stel dat dit real life zou zijn) maar mij niet gezien bij zo'n film!
Vond het bij de film ook vrij extreem. Hoorde uit de zaal ook al kokhals geluiden.