Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hoop dat het snel gebeurd want het voelt niet zo prettig.. Waarschijnlijk zei de tandarts zullen ze een splint voor me aanmaken die ik snachts moet dragen met het slapen. En ik denk dat ik dan via de kaakchirurg ook wel door word verwezen voor fysiotherapie.
Wat doet de fysio eigenlijk precies? Ben ik wel benieuwt naar. 

!
wordt hoogstens minder omdat je discus afslijt.
Dus ga asjeblieft niet wachten tot het weg gaat, maar onderneem actie!
!!Glossi schreef:Bedankt voor de reacties! Ben vanmiddag naar de tandarts geweest. Hij zei dat het geen kwaat kan als je kaak op slot zit. Hij heeft er naar gekeken en zei dat mijn tanden/kiezen wel gewoon goed aan sluiten dus het is niet zo dat ze heel erg zijn verschuift. Dat hij op slot is kan hij niets aan doen. Mocht het erger worden dat hij nog minder ver open kan of bijv. niet dicht kan of als er ontstekingen komen dan moet ik hem bellen en word ik meteen naar het ziekenhuis gestuurd. Dus voor nu gewoon afwachten tot mijn afspraak 23 november en hopen dat de kaak weer terugvalt zoals hij hoort te staanHoop dat het snel gebeurd want het voelt niet zo prettig.. Waarschijnlijk zei de tandarts zullen ze een splint voor me aanmaken die ik snachts moet dragen met het slapen. En ik denk dat ik dan via de kaakchirurg ook wel door word verwezen voor fysiotherapie.
kijk er wel wat tegenop.. zometeen gaan ze mijn kaak opnieuw rechtzetten *auwts* 
AlexandraM schreef:ik heb wel soort gelijk iets... soms kraakt het idd maar zelde (klopt ff af) en ik heb t ook wel eens gehad met zoenen, heel vervelend..1x zelfs extreem veel al lag dat aan persoon in questie (waarom doet er niet toe)
Want dit lijkt me heel vervelend.. Glossi schreef:Hmm ja harde broodjes, korsten van brood, kauwgom, harde snoepjes etc dat neem ik sowieso al nooit.
Heb vandaag toch maar naar het ziekenhuis gebeld.. Mevrouw aan de telefoon kon me niet zoveel vertellen dus ze zou met de kaakchirurg overleggen. Hij wil mij morgen om kwart over 9 zien. Dus hopelijk ben ik er morgen van afkijk er wel wat tegenop.. zometeen gaan ze mijn kaak opnieuw rechtzetten *auwts*
Glossi schreef:Pannie, ik heb het juist na mijn beugel gekregen, en denk dus dat dat de oorzak isIk denk dan dat ze mijn kaak idd opnieuw recht moeten zetten. Ben benieuwt wat ze morgen zeggen. Tenminste als ik morgen terecht kan. Mijn mond kan niet open getrokken worden, heb ik ook al geprobeert. En mijn kaak van links naar rechts geduwt maar het helpt helaas niet.