Help!! Ik wordt grijs!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 21:23

Shanna schreef:
Ook niet als ik ze eruit trek en er dan dus nieuwe terug kunnen groeien?
(Laatste beetje hoop.. :+ )

:= Heb ik gedaan en geloof me: het helpt niet ^) Komen van die rare grijze sprieten voor terug.
Een paar jaar geleden zag ik in 1 keer grijs in mijn haar. Heelllluuuuppp ik ben nog zo jong :oo
Het leek een tijdje best wel snel te gaan, maar gelukkig *klopt dit nu af* lijkt het grijs worden op het moment stil te staan.

Hopelijk blijft het zo, want ik wil het nl niet gaan verven. Ik loste het op met af en toe wat low-lights (tegenovergestelde van high-lights) in mijn haar. Omdat het nu niet erger wordt doe ik dat niet meer.
Het nadeel van verven vind ik dat je het moet blijven doen, en daar heb ik geen zin in. Wat ik echt een vreselijk gezicht vind is de uitgroeilijn, dan ben ik toch liever grijs dan half geverft.

Miesjex

Re: Help!! Ik wordt grijs!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 21:25

Je kan er echt niks aan doen, de enige optie is het kleuren om het weg te krijgen.
Sommige worden nou eenmaal eerder grijs dan de ander.

Mijn moeder was 18 toen ze grijs werd.
En zo krijgen we regelmatig klanten in de winkel..

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 21:35

Renske_ schreef:
Rienn schreef:
Mijn moeder was ook al vrij jong grijs. Ik ben nu 26 en nergens last van.
Ben overigens wel blond -ik word alleen wel steeds donkerder, helaas.-

Hier hetzelfde idd.

Moeder was al heel jong volledig grijs, ik was superlichtblond wat nu middenblond is geworden (maar wordt regelmatg met verf mishandeld ;) ) maar gelukkig nog geen grijze haren !!! en ik ben toch echt alweer 28
Zus van 26 heeft wel wat grijze haren(en bruin haar van zichzelf)
Mn vader werd pas heel laat grijs en nog weer later pas een beetje kaal, nou worden vrouwen gelukkig zelden kaal haha maar hoop net als hem pas heel laat grijs te worden!

Dus TS het zit in je genen, enne dat wordt verven ;)

En ik was dus vroeger :P spierwit, met hele donkere wenkbrauwen. En nu dus gewoon blond.
Mijn vader is nu bijna 60 en wordt nu pas langzaam aan grijs, dus ik hoop dat ik net zo lang als hem zonder grijs haar door het leven mag gaan. :P

Ik vind grijs haar eigenlijk niet eens zo heel lelijk. Het heeft wel iets. Maar zelf zou ik er goed van balen als ik jong grijs zou worden. dus ik begrijp wel dat jij er niet blij mee bent TS.

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 21:41

ik zag een paar weken terug ook mijn eerste grijze haar....heb blonde plukken door mijn middenblond haar dus het valt gelukkig niet echt op....maar zie er wel steeds meer verschijnen (moet ook nodig naar de kapperP
word het heel erg grijs dan word alles weer geverfd....

skyline

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 21:44

A_nita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 21:46

Ja, die uitgroei dat is het ergste, dat zie je al na 2 weken :oo

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 21:51

Ik heb nooit last van uitgroei. Ik kleur mijn haar (zelf, dus niet met verf van de kapper) met vrijwel dezelfde kleur als mijn eigen kleur en die vervaagt in een aantal weken tijd.

A_nita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 22:06

Hihi, dat helpt bij mij niet meer, mijn eigen kleur is namelijk grijs :=