stuk van vinger gesneden!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 11:01

chanel1985 schreef:
ja, ik zal weer met het gevreesde machine moeten werken, hoop dat ik mer errover kan zetten want doe het werk heel graag en heb ook heel leuke collega's, als het toch niet lukt dan mag op een andere afdeling staan maar dat is enkel aanvullen en weet nu al dat ik dat niet leuk ga vinden. De reden dat ik graag op de treiteurafdeling sta is de afwisseling

oke. :)
ik zou persoonlijk er niet meer mee willen werken.. maar iig succes!

dromertje2

Re: stuk van vinger gesneden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-10 11:10

ik eigenlijk ook niet maar ga het toch proberen wie weet kan ik me er toch over zetten, zo niet tja, dan heb ik het toch geprobeerd

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 11:15

Als je je aan de regels houdt kan er onmogelijk iets gebeuren, je hoort je hand altijd aan de greep te houden en je moet dus niet proberen dat laatste onsje nog van dat laatste lapje vlees te halen mbv je handen. Als je chef/baas dat wel wil geef je dat stukje maar lekker aan hem, laat hij/zij de vingers er maar aan wagen :j

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 11:17

chanel1985 schreef:
ik eigenlijk ook niet maar ga het toch proberen wie weet kan ik me er toch over zetten, zo niet tja, dan heb ik het toch geprobeerd

dat is waar? iig succes, laat je even weten hoe het ging?:)

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-10 11:35

zal ik zeker doen

Suzzy_3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 12:02

Mijn vriend heeft dat vorige winter ook gehad. Alleen was er gewoon een stukje nagel af, en vlees tot net aan het bot.
Die is denk ik de hele winter thuis geweest.

In het begin was dat vies om te zien, lagen daar zo van die vette gaasjes over, dat dat er niet in zou plakken, maar wel dus.. Elke keer terug los weken enzo.
Die heeft ook veel pijn gehad. Is allemaal terug bijgegroeid, ofja, je ziet dat er een paar mm weg is. Het gevoel in dat topje is wel een stuk minder.

En mijn papa heeft 4 jaar geleden denk ik met de tafelzaag de helft van zijn duim afgezaagd. Dat hing nog juist vast met een paar mm vel.
Hebben ze er proberen terug aan te naaien, maar werd zwart en ging dood.
Dus maar mooi geopereerd, en netjes rond gemaakt vanboven. Is nu een halve duim, en werk gewoon hetzelfde als de rest.
In het begin (eerste 2 jaar) was dat ook heel pijnlijk, en vooral zeeeeer gevoelig voor de koude.

Veel beterschap in ieder geval!

Alani

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 12:17

chanel1985 schreef:

Tuurlijk ben je geschrokken, maar ik denk niet dat je er een soort trauma van moet maken.
Vaak ontstaan dit soort ongelukjes doordat je afgeleid bent (iemand vraagt je iets) en je gaat door met je werk. Je weet dus nu dat je koppie er goed bij moet houden :D . Ik zorgde nadien erop dat ik vooral mensen niet meer aankeek als ze iets vroegen, maar hield mn ogen op mn werk gericht. Als ik dat wel deed dan stopte ik met snijwerkzaamheden.
Je zou altijd ook nog een uitbeenhandschoentje aan kunnen doen. Geeft je wellicht een veiliger gevoel en dergelijke ongelukjes kunnen niet meer voorkomen.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-10 12:22

ja, inderdaad, ik had al voor te lachen gezegt dat ik metalen vingerdoppen of zoiets ging aandoen.

Het is natuurlijk ook zo dat ik een maand thuis heb gezeten en veel (teveel) tijd gehad heb om erover na te denken en hoe meer ik erover nadacht hoe banger ik werd. Als ik na een paar dagen terug had mogen werken had ik dit misschien veel minder gehad.

supersambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 23:02

zo flashback...

Dat doet echt gruwelijk zeer. Ik heb ooit een vingertopje tussen de scharnierkant van een voordeur (ouderwets loeizwaar dik geval) en die zat dicht ja.
Vooral dat verdoven... brr en dat gaasverband wat er elke dag afgeweekt moest worden met groene zeep. Nou ja goed ik was een jaar of 12. Wellicht dat het me nu meer mee zou vallen.
Mijn nagel is nooit meer normaal geworden en ik mis ook gevoel maar stoor me er niet aan.

Gaat het ondertussen weer een beetje met de pijn ?

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 23:06

Ik sta ook op de vleeswaren in een supermarkt.. en hing vorige week met mn rechtermiddelvinger ook in dat rot ding.. K'nonne.. Zet je wel paar pasjes terug uit! Was wel diep, maar niet nr de dokter geweest.. 'Gewoon' 5 vingerpleisters eromheen :')

Beterschap dr mee :(:)

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-10 00:51

de pijn valt nu goed mee, mag hem alleen niet stoten want dan is het nog wel vrij pijnlijk.
Heb wel moet ik eerlijk toegeven nog nooit zoveel pijn gehad, heb de eerste nachten niet geslapen was blij dat er pijnstillers bestaan.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-10 01:02

chanel1985 schreef:
heeft er trouwens iemand ervaring, hoelang het genezingsproces duurt als ze het stukje huid getransplanteerd hebben?

Bij mij was het wel wat anders.. Was namelijk grote operatie met nog andere dingen waaronder bot van rib in neus zetten..
De huid zelf was wel redelijk snel genezen en het deed bij mij ook bijna geen pijn..