Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Charaz schreef:Ivm met mijn werk heb ik nu 3x een reanimatiecursus gehad, heb er zeker wat van opgestoken en hoop van harte dat ik het nooit nodig zal hebben, maar mocht het nodig zijn weet ik nu wel wat te doen.
. Ik heb het gelukkig nog nooit nodig gehad. Mijn certificaat is officieel verlopen, maar ook een herhalingscursus is prijzig en ik weet heus nog wel hoe het moet
. En als er iemand dood ligt te gaan (sorry, dat klinkt wel heel rot maar het is wel zo
) ga ik niet zeuren dat ik geen certificaat heb
Plien91 schreef:Ik heb nu een beetje zitten kijken voor prijzen van zo'n cursus, maar dat is algauw zo'n 300€Dat vind ik wel erg veel, als je elk jaar ook nog op herhaling zou moeten. Is voor mij meer dan een maand salaris.
Hebben jullie het zelf betaald of is er een regeling met jullie werkgever getroffen?
Plien91 schreef:Ik heb nu een beetje zitten kijken voor prijzen van zo'n cursus, maar dat is algauw zo'n 300€Dat vind ik wel erg veel, als je elk jaar ook nog op herhaling zou moeten. Is voor mij meer dan een maand salaris.
Hebben jullie het zelf betaald of is er een regeling met jullie werkgever getroffen?