Slecht tegen kou kunnen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Winged

Re: Slecht tegen kou kunnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 07:38

Lang leve laagjes!

Geen dikke truien aandoen, maar bijvoorbeeld een hempje + shirt + evt een vestje. Sokken idem dito, 2 paar sokken werken beter dan 1 tegen kou. Het isoleerd wat beter hahaha

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 07:49

Hier nog een ontzettende koukleum. Ik heb het altijd koud. Ik slaap nu met 4 dekens ( waarvan 1 fleecedeken ). In de woonkamer heb zet ik altijd de kachel aan en kruip er bijna in, ook weer met fleecedekentje.

Naar het werk draag ik ook veel laagjes over elkaar. Handschoenen helpen bij mij nooit :S ik heb altijd ijskoude handen.

Soms na het douchen is het koud in de douche en dan kan ik echt ontzettend beroerd worden van de kou.

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-10 09:34

Ja, ik heb vaker laagjes over erlkaar ja. :j
Shirt en vestje heb ik nu aan.

Ik ga de hond uitlaten,dus ik ga de kou in.
Heb er geen zin in :')

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-10 10:02

Ik ben terug. Maar wel met nagels zo blauw als mijn blauwe nagellak en vingers zo rood als mijn rode nagellak :=

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 10:08

Ik herken het ook wel, ik word al ijskonijn genoemd... Wat ik doe is laagjes aantrekken, meerdere sokken enzo, maar vooral bezig blijven. Als je stil gaat zitten computeren dan heb je het idd gauw koud. Beter is om wat te gaan doen, het huishouden ofzo :P Of een stuk fietsen, is nog goed voor de beweging ook. Nu is het nog niet zo koud buiten :)

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 10:23

Laagjes werkt bij mij ook niet, dan moet ik er alsnog een dikke trui overheen doen omdat ik bevries :=

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 10:45

Met vrieskou heb ik trouwens minder last dan met vochtige kou. Volgens mij hebben meer mensen dat.

Ik heb afgelopen winter op droge vriesdagen wel eens probleemloos zonder handschoenen gelopen. Zelfs wat sneeuwballen gemaakt met blote handen en dan heb ik nergens last van. Maar die gure natte kou gaat helemaal in je botten zitten, brr.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 10:49

Ik heb voor het eerst in mijn leven laarzen met een vachtje van binnen (vergelijkbaar met Uggs) en ik heb het nog nooit zo warm gehad. Dat scheelt een koe! De rest van mijn lichaam is ook gelijk een stuk warmer.