Talonius schreef:Miskraam of zwangerschap tijdens een normaal pilgebruik zijn toch vrij zeldzaam. Dan moet je of 1 op de ? zijn die gelijk zwanger wordt als je hem 1 keertje vergeet. Zeker als je hem al langere tijd slikt, een paar jaar, dan wordt je echt niet zomaar zwanger, mits je medicatie hebt gebruikt waardoor de pil niet meer werkt.
Hier toch iemand, waar het bij gebeurd is. En dat, terwijl ik er zeker van ben, dat ik altijd netjes mijn pil optijd heb genomen, niet ziek ben geweest oid... Dus het kan wel degelijk, ook al is het een kans van 1 op de ? 
@TS; het spijt me om te schrijven, maar ook mij klinkt het erg als een miskraam in de oren. 
Mijn buurvrouw heeft er 2 gehad, en beiden met precies de zelfde klachten als dat jij hebt gehad. Vooral het bruinachtige bloed ( zijn dus oude restjes zeg maar van je baarmoederwand waar het eitje zich nestelt ) en de bloedprop ( mijn buuf heeft dat dat beide keren gehad, de eerste keer miskraam van een tweeling, en heeft ook 2 "proppen" gehad )
Overigens betekent dit niet automatisch, dat je een miskraam hebt gehad, het lijkt alleen op de 2 van mijn buuf.
Mijn advies, ga dus ook echt even naar de HA. Stuurt deze je weg, ga je naar de gyneacoloog. Want is dit echt wat ik vermoed, moet je er zeker van zijn dat alles weg is, anders kun je hier echt heel erg ziek van worden.
Succes!