Sport erbij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 09:52

MissCharlie schreef:
Oh zwemmen is inderdaad ook heel goed :) haha Biertabje, ik snap wel dat je niet meer durft te zwemmen nu. En je maakt me nu wel nieuwsgierig hoe het is gebeurd xD

baantjes trekken :o er knakte wat en ik dacht... ach zal wel iets niet goed hebben gezeten. eenmaal thuis kon ik wel janken van de pijn. bij de huiarts van mijn stokkie gegaan!! ik zei dat ik liever nog wat brak :oo had ik natuurlijk niet moeten zeggen, want 3 weken later brak ik mijn teen
en nu heb ik een ernstige enkelfractuur( 3 maand gips, jaar revalidatie ) dus sporten wordt sowieso niks meer aankomend jaar ;(

maar ik altijd een echte waterrat... mis het enorm :o

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 09:54

Ik doe naast het paardrijden, 3 keer per week zwemmen, en dan nog 2x hardlopen, en 1x anderhalf uur sport, wat er op dat moment gegeven word :)

MissCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 10:30

Biertabje schreef:
MissCharlie schreef:
Oh zwemmen is inderdaad ook heel goed :) haha Biertabje, ik snap wel dat je niet meer durft te zwemmen nu. En je maakt me nu wel nieuwsgierig hoe het is gebeurd xD

baantjes trekken :o er knakte wat en ik dacht... ach zal wel iets niet goed hebben gezeten. eenmaal thuis kon ik wel janken van de pijn. bij de huiarts van mijn stokkie gegaan!! ik zei dat ik liever nog wat brak :oo had ik natuurlijk niet moeten zeggen, want 3 weken later brak ik mijn teen
en nu heb ik een ernstige enkelfractuur( 3 maand gips, jaar revalidatie ) dus sporten wordt sowieso niks meer aankomend jaar ;(

maar ik altijd een echte waterrat... mis het enorm :o

we gaan een beetje offtopic geloof ik...
Hahaha ja dat is de goden verzoeken he :P
Nee zonder gekheid; echt heel vervelend dat je zo'n grote blessure hebt! En dus niet kan zwemmen....of paardrijden (?)

LoveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-10 15:25

pluche_pluus schreef:
pilates, is een zeer intensieve vorm van kleine bewegingen veel spiergroepen pakken.
als je een les ziet, denk je dat het allemaal wel mee valt, maar wacht maar af totdat je het zelf doet!

Ik pak het af en toe ook erbij op de sportschool, en dan houden de ' oudjes' het langer vol dan mij haha!

Haha, oke dat klinkt ook leuk! :D

Marrke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 17:57

LoveLoes schreef:
pluche_pluus schreef:
pilates, is een zeer intensieve vorm van kleine bewegingen veel spiergroepen pakken.
als je een les ziet, denk je dat het allemaal wel mee valt, maar wacht maar af totdat je het zelf doet!

Ik pak het af en toe ook erbij op de sportschool, en dan houden de ' oudjes' het langer vol dan mij haha!

Haha, oke dat klinkt ook leuk! :D

Ik doe ook aan pilates. Het is leuk om te doen, je traint veel spieren in je lichaam, waardoor je sterker wordt. Maar qua conditie doet het niet zoveel vind ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 18:20

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-09-24 12:21, in het totaal 1 keer bewerkt

LoveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-10 14:08

JannekeGstar schreef:
Ik doe aan voetbal, maar ik weet niet of dat voor jou is weg gelegt?.. Maar ik vind het zeeer leuk :D
En het is ovrigens prima te combineren! ;)

Het zou wel kunnen heb er ook wel over nagedacht alleen moet even wachten tot wanneer ik de dag weet dat ik ook les ga krijgen dat zijn namelijk 2 dagen in de week en als dat tegelijk is met die voetbal training kan ik het beter niet doen, maar bedankt voor de tip! :D