Maar gewoon een paar keer met het borsteltje eroverheen gaan, dan kan het er gewoon leuk uit zien maar niet té
Maar er staan al andere (betere) tips in het topic. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar er staan al andere (betere) tips in het topic. 

Dan heb je dus nog dat "pats boem effect" en dan kun je het ook niet meer verwijderen als je je er toch niet prettig bij voelt..
*Zoekt snel verder*
Corelli schreef:Verven gaat niet echt in tinten, dat is gewoon zwart of bruin
Ik vind het opzich een goed idee want het effect is wel het effect wat je wil, maar aan de andere kant: als het erop zit, zit het erop he?!Dan heb je dus nog dat "pats boem effect" en dan kun je het ook niet meer verwijderen als je je er toch niet prettig bij voelt..

adecuada schreef:Verven is ook zo gedaan, in 10 minuten ben je weer klaar!
Het kan alleen een klein beetje prikken omdat die verf met waterstofperoxide aangemaakt wordt.
dat doet verrekte zeer als het in je oog loopt, straks kijken ze je na om je rode ogen TS
Ik heb het meerdere keren laten doen en het is maar 1x gebeurd dat het echt prikte en dat ik even huilogen had

Kim90 schreef:Ik heb in regio uden naar schoonheids salons gegooled, en kwam daar deze tegen:
http://www.mimiek.com/Verven.php
10 euro
Ja het zit wel gelijk netjes ja, en je hoeft het 's ochtends ook niet overnieuw te doen met je slaaphoofd, heel handig
(waar ik alleen wenkbrauwen doe hoor, maar toch
)

(haha)
en dan went iedereen er sowieso maar aan want dat gaat er niet zomaar af in een dag
_Nancy schreef:Naja, na die 4 weken zal iedereen incl. ik wel gewend zijn toch?
Ze neemt trouwens niet op, dus ik bel straks nog eens.
Ik denk dat verven beter is om te beginnen dan zelf smeren, want met mijn blonde wimpers doe ik het zo scheef
Edit; Grapje, ze nam wel op
Bij haar is het €12 euro en ze heeft ook lichtere kleuren om mee te beginnen.
Nu thuis nog even overleggen en dan afspraak maken..
Oeeehhh, spannend(haha)
bij mij blijft het ook rond de 4/5 weken zitten.