Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

EvitaHitalia schreef:Bedankt voor alle fijne berichtjes en reacties
Ondertussen is dit mijn 5e dag al in het ziekenhuis. Heb gisterochtend een mri scan laten maken en hoop er straks de uitslag van te krijgen. Als de uitslag zo is als de dokter denkt dan mag ik volgende week met een corset langzaam aan uit bed komen.
De artsen zeggen dat het herstel 3-4 maanden gaat duren, dus dat zou tot februari zijn.
Ik moet tot dat ik het corset krijg plat in bed blijven liggen op mijn rug. Nou ik kan je vertellen dat dat écht niet te doen is. Probeer t zelf maar eens. Ik kan al niet eens op mijn rug slapen en nu moet ik de hele dag zo blijven liggen.
Maar in mijn slaap draai ik vaak toch op mijn zij en daar wordt verder ook niks van gezegd dus dat is wel fijn

) op vakantie gaan naar de zon, en dan kan ik weer tegenaan! Dus ben een beetje aan t bedenken waar we heen zouden kunnen gaan op vakantie, iemand ideeën?
En waar sta jij dan? In Zeewolde of Almere? 
) Of mag je overdag wel een beetje rechter? 

EvitaHitalia schreef:Bedankt voor alle fijne berichtjes en reacties
Ondertussen is dit mijn 5e dag al in het ziekenhuis. Heb gisterochtend een mri scan laten maken en hoop er straks de uitslag van te krijgen. Als de uitslag zo is als de dokter denkt dan mag ik volgende week met een corset langzaam aan uit bed komen.
De artsen zeggen dat het herstel 3-4 maanden gaat duren, dus dat zou tot februari zijn.
Ik moet tot dat ik het corset krijg plat in bed blijven liggen op mijn rug. Nou ik kan je vertellen dat dat écht niet te doen is. Probeer t zelf maar eens. Ik kan al niet eens op mijn rug slapen en nu moet ik de hele dag zo blijven liggen.
Maar in mijn slaap draai ik vaak toch op mijn zij en daar wordt verder ook niks van gezegd dus dat is wel fijn

Maar dat zijn dingen waar je wel rekening mee moet houden dat dit wel kan gebeuren bij jou, dat het de eerste moment moeilijk zal zijn om veel dingen zelf te doen.
Ik hoop dat je snel opknapt! En als je behoefte aan een fruitmand hebt
Ik woon om de hoek en mijn moeder werkt op de röntgen daar 

Ik zal inderdaad echt goed oppassen. Ik wil ook echt dat dit in een keer goed geneesd en dan maakt het me niet uit hoelang het duurt.

morgen werkt ze ook weer
Ze heet Corine 
dat zou je dan moeten bekijken