Vraagje over de bevaling..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Nadia_

Re: Vraagje over de bevaling..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 11:08

Mijn zusje had haar hele schoonfamilie, mijn moeder, vader, stiefvader en een vriendin aan dr bed staan, in totaal ca 20 man! Ik moet er niet aan denken, bij de eerste had ik mijn moeder schoonmoeder en schoonzusje, maar bij de andere 2 helemaal niemand.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 17:17

20 man?!! OMG ik zou ze echt wegSLAAN :oo

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 08:59

Nee schoppen. :D Het is maar waar je zin in hebt. Je bent op zo'n moment al een kijkdoos en nu nog wel ten overstaan van je hele familie. Nee bedankt.

ashley1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 14:08

Haha nee inderdaad, fraai is anders hoor :)
Ik ben ook blij dat ik zo weinig mensen bij mijn bevalling had....tenminst dat dacht ik ;)
Ik ben in het Sophia kinderziekenhuis bevallen en behalve mijn vriend had ik zoals gezegt nog een verloskudige, verpleger en gync. erbij (ofzoiets, ik gok dat die ene een verloskundige was, dat weet ik niet zeker hihi). Dat vond ik net een fijn clubje, kon er tussen de weeen door leuk mee praten, en het waren allemaal mensen met voldoende kennis en ervaring.
Verder was er nog een deur naar een andere kamer met zo'n grote doorkijkspiegel in de muur. Ik dacht nog: 'ja fijn hoor, lig je daar straks, wordt je ook nog begluurd door allemaal co-assistenten'.
Maar daar had ik verder niet meer aangedacht aangezien niemand er wat over zei.
Wat bleek later toen mijn dochtertje geboren was: er bleek een heel team paraat te staan daarzo!!
Zelfs de professor himself heeft tot 23.00u staan wachten tot ik bevallen was en hij de kleine kon gaan behandelen. Ik geloof dat er iets van 6 mensen stonden, de professor, een paar kinderartsen, IC-verpleegsters en co's. Nou het is maar goed dat ik dat niet wist terwijl ik aan het bevallen was, want ik zou d'r accuut mee opgehouden zijn.

Lig je daar met je benen in je nek zo'n kind eruit te duwen...kijk iedereen zo je muts in...hmm thanks but no thanks.

Maar dat gevoel zou ik ook hebben als er familie of vrienden bij zou zijn + dat iedereen tegen je gaat zitten praten enzo, nou je hebt al genoeg aan je eigen op dat moment hoor ;)

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 10:10

Urielle schreef:
20 man?!! OMG ik zou ze echt wegSLAAN :oo

Ja ik dus ook, en dan schoonpapa die tussen dr benen staat te filmen tot kind eruit is.
Nee, dank u feestelijk, ik was er die keer ook niet bij.

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 10:18

Ojeetje, 20 man :oo

Zelf mocht ik enkel mijn toendertijd partner (overigens ook papa van mijn spruit ;) ) en mijn moeder dr bij. Mijn ex wilde graag zijn moeder dr bij, maar mocht pertinent niet. ( Zelf was ik daar erg blij mee, durfde niet heel goed nee te zeggen := )

Verder had ik wel op een gegeven moment 2 gyneacologen, een verloskundige, 2 verpleegsters en 2 stagaires dr bij staan, dus al met al toch al zo'n 9 personen :+

Gelukkig, heeft me dat allemaal niet heel veel uitgemaakt. Het feit dat mijn moeder stond te smsen tussen het persen door, met het geluid aan, vond ik wel HEEL vervelend ( dat heeft ze gehoord ook }> enige keer in mijn leven, dat ik op mijn moeder gescholden heb :o )

ashley1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 20:03

@ts: weet je al of je echt zoveel vrienden/familie bij je bed wilt..en wat het advies van je verloskundige daarover is?

__Orlando

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 20:19

ik had alleen mijn vriend erbij,, naar een dag kon ik niet meer en is mijn moeder er bij gekomen ( is ook kraamverzorgster ) bij het persen had ik een verloskundige en stagaire en verpleegkundige er nog bij.

wou niet mijn hele fam/schoonfam. er bij hebben die hebben we daarna gewoon gelijk gebeld.