AAAAH! Ik word er gek van! Ik wil SLAPEN!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

RoosvanBlue

Re: AAAAH! Ik word er gek van! Ik wil SLAPEN!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-10 09:23

Helaas is hij nog niet bij de huisarts geweest in verband met een incident waarbij hij zijn knie behoorlijk heeft geblesseerd. Hij heeft dus al een paar dagen werk gemist wat eigenlijk echt niet kan. Maar ik moet zeggen, de laatste twee dagen heb ik de hele nacht in bed geslapen en slechts 1 á 2 keer wakker geweest :D Ik heb weer een beetje hoop. Maar zodra het weer erger wordt zal hij toch even moeten gaan bellen. Het heeft toch zijn ups en downs. Zodra wij dan wat meer weten plaats ik het hier. Bedankt voor alle tips tot nu toe!

guccio

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 09:27

Mijn man snurkt ook, toen we net 10 dagen samenwoonden heb ik hem gezegd er iets aan te doen omdat ik al 10 nachten vrijwel niet had geslapen. En ik bang was dat het onze relatie zou kosten.
Hij is toen gaan google-en en uitgekomen bij de snorex.
Dit helpt echt onwijs goed, het is even wennen om ermee te slapen maar nu na 3 jaar is het nog steeds maar een enkele keer dat hij snurkt *\o/* (en dan vooral na alcohol en bij verkoudheid)

Anoniem

Re: AAAAH! Ik word er gek van! Ik wil SLAPEN!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 09:28

OMG wat erg voor je .. En sneu voor je vriend naruurlijk !!

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 09:30

Mijn vader doet het ook, word er niet goed van!
Ik hoor het op mijn slaapkamer!! -:(-

Elise88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 09:35

Tip die ik meekreeg van iemand die hetzelfde probleem had: het hoofdeinde van het bed een tikje omhoog zetten. Schijnt echt gigantisch te helpen tegen het gesnurk. edit: zíjn hoofdeinde dan he!
Als ik het zo lees zou ik echt best aan slaapapneu denken, maar goed, als het onderzocht is mag je ervan uitgaan dat het oké is toch ..?