Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vanLotje schreef:als ze ze echt zo graag wil, en je erbij verteld dat het echt wel even zeer kan doen, zie ik niet waarom niet.
Wat ik schokkend vind is dat sommige ouders de oren van kids laten piercen die nog niet eens kunnen praten, dus er duidelijk niet zelf voor hebben gekozen.
*edit*
zoals blokje's ouders dus, ik snap dat echt niet
no offence, trouwens.

samantha21 schreef:Jij vind 6 jaar te jong? Dan vind jij mij wel heel extreem denk ik
Mijn dochtertje heeft haar oorbelletjes met 5 maanden gekregen![]()
Reden: Nu blijft ze er vanaf, gaat ze er niet aan plukken, ze is niet anders gewend
moos24 schreef:Ik heb dan wel geen kinderen, maar ik vind het persoonlijk erg jong. Als ze ergens achter blijven hangen o.i.d. loopt ze straks met een uitgescheurde oorlel wat nooit meer hersteld. En vooral in de paarden. Een pony hoeft maar met zijn hoofdstel langs haar gezicht te gaan. Mijn vader had mij daar ook altijd voor gewaarschuwd, en ik mocht zelfs geen ringen tot mijn 10e jaar. Ik heb zelfs iemand ontmoet die in haar kindertijd verder moest met een gescheurde oorlel.
Ik zie misschien eerder leeuwen en beren, en een ongeluk zit in een klein hoekje. Het verschilt natuurlijk per persoon. Er zijn zat kleine meiden die vanaf hun 3e jaar met oorbellen lopen.