Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En ik weet ook dat medicatie -op dit moment- een goede simpele oplossing zou zijn om in de maatschappij te kunnen functioneren ware het niet dat ik heel veel last heb van de bijwerkingen.Menino schreef:ADHD is geen ziekte oid, het is gewoon de benaming van een aantal gedragskenmerken waarvan wordt verondersteld dat het wellicht een neurobiologische oorzaak kán hebben..
Heino schreef:Menino schreef:ADHD is geen ziekte oid, het is gewoon de benaming van een aantal gedragskenmerken waarvan wordt verondersteld dat het wellicht een neurobiologische oorzaak kán hebben..
De hersenen en hersenontwikkeling van mensen met ADHD zijn wel degelijk anders dan die van mensen zonder ADHD..
Heb zelf overigens ook AD(H)D
... ( dit klinkt wel aanvallender dan ik het bedoel...
Ben oprecht benieuwd
! Niet om je onderuit te halen oid! )
Zijn wetenschappelijke artikelen die niet vrij toegankelijk zijn namelijk, dus kan je geen linkje geven oid
Maargoed, we zullen het er maar mee moeten doen ben ik van mening. Overigens heb ik er wel echt een hekel aan als mensen het als excuus gebruiken (mijn psycholoog trouwens ook), dat ik AD(H)D heb betekend nog niet dat ik overal bij kan zeggen: ''kan ik niks aan doen, heb ADD''.. Tmara schreef:Pwief, cocerta en ritalin vallen dus in principe allebei onder hard-drugs ?
*gaat zich verdiepen in homeopathie voor ADD*
Tmara schreef:*Gaat ADHD uitgebreid google*
Tja, ook weer zo iets... als iemand met ADD medicijnen gebruikt, wat word er dan gebruikt en wat zijn de werkingen en bijwerkingen ervan...![]()
Persoonlijk zou ik er figuurlijk gezien een moord voor doen om niet altijd moe te zijn en niet constant allerlei gedachten in mn hoofd te hebben