Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gelukkig zijn er andere mensen die dat verhaal weer recht trekken
! Ik heb het zelfde meegemaakt met mijn vader of eigenlijk nog steeds wel, hij overleed ook heel plotseling. Toen begon het gedoetje met crematie regelen, wat voor kist, bloemen etc. Als je daar dan staat om dat te regelen, denk je echt bij jezelf waarom doe ik dit?? Helaas hoort het erbij. Toen mijn opa en oma urn wouden uitzoeken voor mijn vader, wou ik dat echt niet. Ik ging de afspraken uitstellen of kwam niet opdagen, dan zei ik weer nee hoef ik niet.. Uiteindelijk toch gedaan, nu heb ik een heel mooi hartje! Het is echt een rot periode maar je komt er op een of andere manier doorheen, ik wens je super veel sterkte!!
en voor Juut zeker, meis, wat een ellende...
!
Juut schreef:Verder zit ik me hier op te vreten over gedrag van familie; mensen kwamen nooit, nooit intresse in ook maar iemand van ons gezin, dan uitgebreid zielig lopen doen na mn zusje haar dood (ja, het zijn dezelfde als van die boeketten), en nu is de intresse weer over. Ze zijn twee x als 'gezin' op stap geweest, maar om mn moeder mee te vragen 'vergeten' ze weer. Maar wel de zielepiet uithangen bij anderen; 'ow, dr is mij zoiets ergs overkomen!'Gelukkig zijn er andere mensen die dat verhaal weer recht trekken
)
Nou ja, eens vragen of mams het toevallig heeft opgeschreven
Juut schreef:![]()
Vooral de eerste paar weken heb ik ook heel veel de nieuwsberichten op internet opgezocht; is het écht gebeurd? Ja, het was echt ja.
Volgende week mogen we de as alweer ophalen (mn moeder heeft het er dan over 'mn zusje' op te halen, maar zo'n bus as zie ik toch echt alleen maar als 'as van zusje') Urn heb ik inmiddels uitgezocht, maar bestellen kan ik nog niet; klopt niet, hoort niet.
Verder zit ik me hier op te vreten over gedrag van familie; mensen kwamen nooit, nooit intresse in ook maar iemand van ons gezin, dan uitgebreid zielig lopen doen na mn zusje haar dood (ja, het zijn dezelfde als van die boeketten), en nu is de intresse weer over. Ze zijn twee x als 'gezin' op stap geweest, maar om mn moeder mee te vragen 'vergeten' ze weer. Maar wel de zielepiet uithangen bij anderen; 'ow, dr is mij zoiets ergs overkomen!'Gelukkig zijn er andere mensen die dat verhaal weer recht trekken
supersambo schreef:Nog steeds heb ik soms het gevoel dat hij zo binnen kan lopen.
Juut schreef:Bij mijn zusje hebben we veel op gevoel gedaan, wat ook heel goed voelde. Zo hebben we oa ervoor gekozen geen bekleding in de kist te laten maken, maar is mn zusje in de slaapzak waarmee ze altijd op de bank lag in de kist gelegd, met haar eigen hoofdkussen. we hebben dit en spullen die met haar mee moesten zelf er in gelegd. Was moeilijk, vooral als je de datum van fabricage op het hout ziet staan, maar het was ook heel mooi; ze lag echt tussen en in haar eigen spullen
Alleen voor de muziek hadden we een verlanglijstje van haar kant; stomtoevallig had ze een paar weken eerder een gesprek gehad met een vriendin over welke muziek ze mooi zouden vinden voor hun eigen uitvaart. Daar hebben we 2 nrs aan toegevoegd