antje_vip schreef:Zijn er ook mensen die NIET ziek zijn geworden van een reisje Egypte?
Ik ben nog nooit zó ziek geweest als in Egypte, vreselijk, ik dacht zo ongeveer dat ik dood ging. Maar verder was het er best leuk hoor.

Ik weet niet waar ik ziek van ben geweest, van het eten of van de overgangen steeds van warm (buiten) naar koud (bus met airco). Misschien wel een combinatie van beide.
) en beide keren nergens last van gehad

In het hotel waar wij destijds, jaren geleden zaten, kwamen de schoonmakers (alleen maar mannen) heel brutaal je kamer op om doodleuk te vragen of je een baby had en om even te melden dat je wel bij hen mocht komen slapen. Zelfs deels per jaar bij hen wonen werd aangeboden.
De malloot!
. Op de markt vroeg ook een verwarde koopman aan ons wie van ons nou eigenlijk de baas was, want nu wist ie niet met wie hij nou moest gaan onderhandelen. Ook heb ik een mannetje van de excursie rennend de grens over gekregen omdat ik en nog een nederlandse dame goed lieten merken dat we er niet van gediend waren dat onze bussen terug naar het hotel (vanaf de jordanese grens, waar we een dagje heen waren) zo lang op zich lieten wachten. Zo'n dominant type ben ik toch ook weer niet dacht ik zelf