Ik weet niet of je daar ook interesse in hebt?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Gertje schreef:Ik heb in mei mijn ogen laten laseren bij EyeScan. Was idd niet de goedkoopste (ook ongeveer 4000 euro), maar dat wil ik niet voor mijn ogen, ik wil kwaliteit! Ik wil niet zeggen dat andere klinieken slecht zijn.
Bij EyeScan kunnen ze hoge sterkten en cilinders ook wegnemen. Reststerkte bijwerken tot max 0.5 is volgens mij gratis bij deze kliniek. Ik heb een vooronderzoek gehad bij twee klinieken, oa EyeScan. Bij EyeScan kostte een vooronderzoek 135 euro en dat kunnen ze je alles vertellen; of het mogelijk is en wat het kost enz. Zo'n vooronderzoek kan veel vragen beantwoorden. Blind worden is zo goed als uitgesloten. Wat mij betreft was het de investering waard. Voor meer vragen PB even. Meer info ook op websites van de klinieken en informatie-aanvraag via telefoon of brochure is gratis
vlaatjee schreef:En ik ben wel verzekerd van een baan bij de politie als ik door alle testen kom, aangezien je eerst moet solliciteren bij een korps. Mocht je er doorheen komen, ga je meteen aan het werk bij dat korps. Dus ik weet niet waar iedereen de wijsheid vandaan haalt dat ik nergens aan de bak kan komen?