Renske_ schreef:Wow heftig! t zal je maar gebeuren
Hoop dat je snel duidelijkheid hebt wat er aan de hand is.
Ook ik heb een jaar lang aangemodderd met enorme buikpijn, tot aan dubbelklappen van de pijn, flauwvallen, moeilijk ademhalen enz aan toe
Meerdere keren onderzocht op blindedarm ontsteking en maag is onderzocht(geïrriteerd vanwege teveel maagzuur aanmaken en lange tijd veel antibiotica terwijl achteraf bleek dat ik pfeiffer had)
Ik blijk dus ontstekingen in mijn dikke darm te hebben(in mn familie zit ziekte van Crohn dus meer darmproblemen) en ik krijg heftigere ontstekingen bij bepaald eten
Beetje wat Jeszica hierboven beschrijft.
Heb inmiddels oa Duspatal die ik 2x per dag slik en dan is er eigenlijk niets aan de hand, maar omdat ik niet van het pillen slikken ben gebruik ik het soms een tijd niet of maar 1 om de dag ofzo en dan heb ik af en toe een beetje last.
Ik heb echt een jaar lopen tobben, met pijn net onder mn maag en pijn linksonder mn navel, echt van die hele felle gemene steken die het zwart voor je ogen laten worden en je niet meer weet hoe te staan/liggen laat staan lopen... weet dus hoe frustrerend het is als je niet weet waar die hele heftige pijn vandaan komt waar ook níets tegen helpt en alle onderzoeken niets uitwijzen.
Die onduidelijkheid is echt zo verrot, net zoals de pijn natuurlijk!
Sterkte!!
Ik heb dus ook Crohn of Colitis, maar bij mij gaat het nu redelijk goed! Had inderdaad ook veel buikpijn en vermoeidheid

(en leeftijd zegt ook echt niet alles, ik was 33..)
)
)
.