Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Mjay schreef:ik denk echt niet dat het aan het zadel ligt... ik heb daar jaren mee gereden zonder problemen... het gaat nu ook al een stuk beter trouwens...
Mjay schreef:@Zwitsal: good luck! vind t altijd vreselijk naar de HA met dit soort dingen... maar ja toevallig zat ik dus laatst "genante lijven" te kijken op tv, en daar was dus een vrouw bij met jawel het zelfde probleem.... die bleek uiteindelijk psoriasis te hebben "daar" ze zeiden in het programma ook dat er teveel vrouwen zijn die met dit soort klachten doorlopen... ik heb me dus voorgenomen bij geen verbetering toch ook weer naar de HA te gaan.... gelukkig gaat t nu weer een stuk beter want ik zag er alweer tegen op...
Gooya schreef:Ik ken je probleem en het is niet fijn. Heb daar zelf een tijd geleden een topic over geopend. Misschien vind je er nog wat handige tips in. Ik heb ook een paar PB's gekregen van mensen die me adviseerden vaseline op de plekken te smeren. Succes ermee.
Mjay schreef:en nee ik blijf erbij mijn zadel ligt goed.... en t schuurt op de plek waar je zit... hoe jullie het ook maken wenden of keren daar zitten jullie ook op.... zegt perineum jullie iets? juist ja daar dus...