Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ivy_power89 schreef:Ik heb een gastroscopie gehad, een endoscopie, een MRI scan, een lactose test, een glutentest, bloedtest, ontlastingstest, alles wat er te testen en te onderzoeken viel is gebeurd.
wat vaak met alternatieve geneeswijze het probleem is, is dat ze kruiden gebruiken, en daar reageren mijn darmen zeer heftig op. ik moet zeggen dat ik nu met de dieetist er wel iets verlichting is
Ik heb ook nooit iets meegekregen van de bioresonant hoor om te slikken of in te nemen of whatever
ivy_power89 schreef:Ik heb een gastroscopie gehad, een endoscopie, een MRI scan, een lactose test, een glutentest, bloedtest, ontlastingstest, alles wat er te testen en te onderzoeken viel is gebeurd.
wat vaak met alternatieve geneeswijze het probleem is, is dat ze kruiden gebruiken, en daar reageren mijn darmen zeer heftig op. ik moet zeggen dat ik nu met de dieetist er wel iets verlichting is
ivy_power89 schreef:wat vaak met alternatieve geneeswijze het probleem is, is dat ze kruiden gebruiken, en daar reageren mijn darmen zeer heftig op. ik moet zeggen dat ik nu met de dieetist er wel iets verlichting is
Misschien dat eens proberen? Je weet maar nooit.
angelaatjuh schreef:ivy_power89 schreef:Ik heb een gastroscopie gehad, een endoscopie, een MRI scan, een lactose test, een glutentest, bloedtest, ontlastingstest, alles wat er te testen en te onderzoeken viel is gebeurd.
Een bioresonant werkt niet altijd met kruiden, een bioresonant werkt met een apparaat en je merkt niets tijdens de behandelingIk heb ook nooit iets meegekregen van de bioresonant hoor om te slikken of in te nemen of whatever
![]()
Maar goed je moet het natuurlijk zelf weten, mij heeft het iig erg geholpen