zucht, kom ik soms van een andere planeet?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Rapido_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 14:52

Ik zou echt naar een bioresonantiepraktijk gaan als ik jou was. De alternatieve geneeskunde kan soms meer dan de reguliere geneeskunde. Het is het proberen waard!

ivy_power89

Re: zucht, kom ik soms van een andere planeet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-10 14:56

Ik heb een gastroscopie gehad, een endoscopie, een MRI scan, een lactose test, een glutentest, bloedtest, ontlastingstest, alles wat er te testen en te onderzoeken viel is gebeurd.

wat vaak met alternatieve geneeswijze het probleem is, is dat ze kruiden gebruiken, en daar reageren mijn darmen zeer heftig op. ik moet zeggen dat ik nu met de dieetist er wel iets verlichting is :)

_Daniquee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 15:00

Meid, ik weet hoe je, je voelt.. :(:)
Ik heb het helaas ook.. Gelukkig niet heel hevig, maar ik heb ook veel dagen dat ik kapot ga van de pijn.

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 15:03

heb je wel medicatie voor je pds? Zoals duspatalin?

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-10 15:07

ja duspatalin, buscopan,
ik heb zelfs zwaardere pijnstillers gehad,
maar eigenlijk niets werkt.
volgens de arts ben ik ook een van de weinige die er zoveel last van heeft.....

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 15:19

Ik weet niet in hoeverre jullie rijst en soja producten eten, dit zijn dingen die bij mij heel erg opspelen in de vorm van: letterlijk door buikpijn dubbel klappen, boeren, winden laten (beide stinken ook) moeite met de stoelgang (gasmasker noodzakelijk), migraine aanvallen, erg moe zijn. Sinds ik rijst en soja producten (ook producten waar dit in zit) laat staan is het leven een stuk aangenamer. Heb geen gasmasker meer nodig.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 15:23

Mijn tante krijgt ook erg veel last door chinees eten :(:)

Ve-tsin (mononatriumglutaminaat, E621) is een stof die veel in chinees eten zit waar je erg gevoelig op kunt reageren :\
Zit ook in veel kant-en-klaar maaltijden ;)

Net als Vjestagirl is ze naast Ve-tsin en ook gevoelig voor andere smaakversterkers... en helpt het erg goed om zoveel mogelijk vers/ zelf gekookt en zonder toevoegingen te eten :j

Succes en sterkte ermee :(:)

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 16:59

ivy_power89 schreef:
Ik heb een gastroscopie gehad, een endoscopie, een MRI scan, een lactose test, een glutentest, bloedtest, ontlastingstest, alles wat er te testen en te onderzoeken viel is gebeurd.

wat vaak met alternatieve geneeswijze het probleem is, is dat ze kruiden gebruiken, en daar reageren mijn darmen zeer heftig op. ik moet zeggen dat ik nu met de dieetist er wel iets verlichting is :)

Een bioresonant werkt niet altijd met kruiden, een bioresonant werkt met een apparaat en je merkt niets tijdens de behandeling :) Ik heb ook nooit iets meegekregen van de bioresonant hoor om te slikken of in te nemen of whatever ;)

Maar goed je moet het natuurlijk zelf weten, mij heeft het iig erg geholpen :)

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 19:59

ivy_power89 schreef:

Dat hoeft niet perse, ik ben bij een praktijk voor complementaire natuurgeneeskunde geweest en dat heeft enorm geholpen. Heb ook al de bovengenoemde onderzoeken gehad, ontsteking aan mijn darm (met 7 operaties) maar het ziekenhuis kon me niet verder helpen. Daarom ben ik toen verder gegaan en kwam ik uit bij de complementaire natuurgeneeskunde.

Succes :(:)

SnuitjeLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 17:31

iemand die ik ken heeft dit ook

je moet gaan 'onderzoeken' naar welk voedsel je de meeste pijn hebt.
Vooral veel vezels eten, en bij pasta heb je als het goed is minder last.
Degene die ik ken heeft er nu medicijnen voor en het is al een stuk minder

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 17:34

En een warme kruik doet wonderen... Heus :)
Op je buik leggen, rustig blijven liggen, en het wordt ook snel wat minder.

orion_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 17:41

ivy_power89 schreef:

Alternatieve geneeskunde kunnen kruiden in zetten, maar het is niet de basis er van.
Ik adviseer je ook om eens buiten het standaard boekje te gaan kijken en je eens te orienteren op de alternatieve geneeskunde.
In het reguliere circuit lijk je een beetje vast te lopen?
Zelf heb ik, maar ook mijn dieren, veel baat bij een hollistische/natuurgeneeskundig en acupunctuur.
Het is zeker het proberen waard!

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 00:11

Ik heb altijd hetzelfde gehad, ik lag als jong meisje letterlijk over de grond te rollen van de buikpijn. Alles is onderzocht, ik heb een jaar lang 5x per dag laxeermiddel moeten innemen, elk mogelijk dieet geprobeerd, tot ik bij een alternatieve dokter kwam die simpelweg zei: probeer eens een tijdje geen vanille en kaneel te eten. En dus ook alles waar dat in zit, en bij mij was het probleem in 1x opgelost. Ik heb dus rond de sinterklaas en kerst vaak last door de speculaas en andere lekkere dingen, maar dat heb ik in ieder geval zelf in de hand. ;) Misschien dat eens proberen? Je weet maar nooit.

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 07:26

Ik heb het ook en heb er ook erg last van. Ga nu sinds kort langs een elektro-acupuncturist em de krampen zijn al een stuk minder, ben helaas nog wel misselijk en afentoe enorm moe. Kwa eten kan ik van vanalles last krijgen maar ik moet geen kool en kruiden eten en vooral geen koffie drinken dan ben ik binnen 10 minuten beroerd.

Veel sterkte ermee, het is erg vervelend en het lastigste is dat het bij iedereen anders is en je er dus geen touw aan vast kan knopen. :(:)

kaatjemuts

Woonplaats: in een klein onuitspreekbaar gehuchtje in friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 07:39

angelaatjuh schreef:
ivy_power89 schreef:

Een bioresonant werkt niet altijd met kruiden, een bioresonant werkt met een apparaat en je merkt niets tijdens de behandeling :) Ik heb ook nooit iets meegekregen van de bioresonant hoor om te slikken of in te nemen of whatever ;)

Maar goed je moet het natuurlijk zelf weten, mij heeft het iig erg geholpen :)

Het heeft mijn moeder ook goed geholpen. Zij is in Leeuwarden geweest; http://www.centrumdewetering.nl/

_Rapido_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 19:25

Ik kan je echt aanraden om naar een bioresonantie therapeut te gaan, wat al eerder is genoemd. Bij mensen uit mijn omgeving heeft het zeer goed geholpen.

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 10:14

Een kennisje van mij heeft Cröhn (ja is iets anders ik weet het) Maar dieheeft heel veel baat gehad met een homeopaat die zich ook vooral richtte op de voeding etc.

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-10 15:15

op het moment lig ik ziek thuis, ben vanmorgen en gisterenavond al op de SEH geweest.