Rugpijn door waterbed??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 15:40

silverbrumby schreef:
Kentaro schreef:
Er zit een enorm verschil in kwaliteit! Weet je hoe oud het bed was?? Want die matten die erin zitten, gaan op een gegeven moment 'verkleven'.
Ook kan het zeker aan de hoeveelheid water erin liggen! Zou willen aanraden wanneer je er water bij doet, om dit met een cola (of wat dan ook voor een..) fles te doen! Dan weet je hoeveel je erbij gedaan hebt!

Ik heb even gemeten bij mijn matras raak ik net de bodem als ik erop ga zitten in t midden. Bij die van mijn vriend niet. Dus daar zou iets water uitmoeten toch? Maar hij is zwaarder dan mij dus wellicht raakt hij met zn kont wel de bodem als hij gaat zitten?
Volgens mij zijn de matten 8 jr oud, maar zeker in goede staat. Aan de binnenkant verkleven bedoel je? Hoe kan ik dat zien/merken dan? Dit bed is 80% gestabiliseerd.

Ik heb lang een waterbed gehad, maar raakte niet de bodem als ik erop ging zitten!!
Je kunt het niet zien... (ja, wanneer je hem opensnijdt, maar dat lijkt me niet echt handig :P )
Zou het zeker eens proberen met water erbij! Echt niet teveel!! Je merkt er al heel gauw iets van!
En het hoeft echt niet slecht te zijn via Marktplaats! Vrienden van ons hebben ook hun bed verkocht, omdat hij er absoluut niet op kon slapen, dus het hoeft echt niet te zijn omdat er iets mee aan de hand is!

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 15:43

Wat belangrijk is bij een tweedehands bed is dat het water er wel goed uitgehaald is, bij voorkeur met een pomp om alles vacuum te trekken, zodat de mat niet kan verschuiven en/of kapot kan gaan.

Alleen de mat vervangen dat kan niet, je moet dan gewoon een nieuwe zak kopen.

silverbrumby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-10 15:48

saroanda schreef:
Wat belangrijk is bij een tweedehands bed is dat het water er wel goed uitgehaald is, bij voorkeur met een pomp om alles vacuum te trekken, zodat de mat niet kan verschuiven en/of kapot kan gaan.

Alleen de mat vervangen dat kan niet, je moet dan gewoon een nieuwe zak kopen.

De matrassen waren toen wij hem kochten met een vacuumpomp (van de dealer gehuurd) leeggehaald.
En ik bedoelde ook de complete zak i.p.v de mat haha.
Laatst bijgewerkt door silverbrumby op 07-10-10 15:50, in het totaal 1 keer bewerkt

silverbrumby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-10 15:49

Janine1990 schreef:
Nee, als de matten stuk zijn word het hard op dat plek, en kan je op een bult liggen...

Het matras is nergens hard en vertoont ook nergens bulten...
Dus dan zijn ze nog goed neem ik aan?

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 15:51

Hier hebben wij ons bed gekocht, snelle levering en nette service! Vriendlief slaapt er heerlijk op, ik helaas niet, maar weet niet of dat nu door m'n rugklachten van de zwangerschap komt, of door het bed...

http://www.waterbeddiscount.info/shop/

Verafjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 21:06

IngridM schreef:
ja die matrassen houden het inderdaad geen 20 jaar vol (maar dat doet een normaal matras ook niet)

0% stabilisatie brrr hihi

heerlijk, ik zou niet anders meer willen :D

En TS je moet je vriend zelf op zijn matras laten zitten en hem laten voelen of hij de bodem raakt

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 21:08

silverbrumby schreef:
Janine1990 schreef:
Nee, als de matten stuk zijn word het hard op dat plek, en kan je op een bult liggen...

Het matras is nergens hard en vertoont ook nergens bulten...
Dus dan zijn ze nog goed neem ik aan?

Hoeft niet per se, het kan zich ook op andere manieren uiten. M'n vader heeft ook wel eens gehad dat hij het niet voelde, maar dat het wel weer mis was.

Captain

Re: Rugpijn door waterbed??

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 21:10

Ligt er ook aan hoeveel water je er in hebt zitten. :)

Ben begin dit jaar ook aan een hernia geopereerd en krijg van een waterbed (goede kwaliteit) ook weer ontzettende rugpijn.. Maar dat krijg ik van elk vreemd matras, behalve die van mezelf.

papagroom

Re: Rugpijn door waterbed??

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 21:53

na dat wij ons waterbed de deur hadden uit gedaan kregen we fors terug van t energie bedrijf......