silverbrumby schreef:Kentaro schreef:Er zit een enorm verschil in kwaliteit! Weet je hoe oud het bed was?? Want die matten die erin zitten, gaan op een gegeven moment 'verkleven'.
Ook kan het zeker aan de hoeveelheid water erin liggen! Zou willen aanraden wanneer je er water bij doet, om dit met een cola (of wat dan ook voor een..) fles te doen! Dan weet je hoeveel je erbij gedaan hebt!
Ik heb even gemeten bij mijn matras raak ik net de bodem als ik erop ga zitten in t midden. Bij die van mijn vriend niet. Dus daar zou iets water uitmoeten toch? Maar hij is zwaarder dan mij dus wellicht raakt hij met zn kont wel de bodem als hij gaat zitten?
Volgens mij zijn de matten 8 jr oud, maar zeker in goede staat. Aan de binnenkant verkleven bedoel je? Hoe kan ik dat zien/merken dan? Dit bed is 80% gestabiliseerd.
Ik heb lang een waterbed gehad, maar raakte niet de bodem als ik erop ging zitten!!
Je kunt het niet zien... (ja, wanneer je hem opensnijdt, maar dat lijkt me niet echt handig
)Zou het zeker eens proberen met water erbij! Echt niet teveel!! Je merkt er al heel gauw iets van!
En het hoeft echt niet slecht te zijn via Marktplaats! Vrienden van ons hebben ook hun bed verkocht, omdat hij er absoluut niet op kon slapen, dus het hoeft echt niet te zijn omdat er iets mee aan de hand is!