Hoe een standaard onderzoek ons leven alweer op z'n kop zet!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jennasilver

Re: Hoe een standaard onderzoek ons leven alweer op z'n kop zet!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 21:22

Potverdrie het is nog erger dan in de eerste instantie. Dat is echt het laatste waar je aan denkt bij kinderen. Wat betreft je dochter inlichten is het een goed idee daar begeleiding bij te zoeken. Misschien kan je het beter simpel houden je bent ziek en nu moeten we alles doen om te beter te maken. Nogmaals heel veel sterkte.

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 21:26

Jemig wat heftig! :(:) Ik kan niet anders zeggen dan heel veel sterkte en succes met je dochtertje. :(:)

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 21:51

Ohhh meid, de rillingen lopen over mijn rug en de tranen staan in mijn ogen! Wat onzettend verschrikkelijk en verdrietig nieuws! Daar wil je toch als ouders niet aan denken. Ik heb er eigenlijk gewoon geen woorden voor....

Ik wil jullie heel erg veel sterkte wensen. Ik zal voor jullie en jullie kleine meid een kaarsje branden en heel hard duimen dat de CT scan de zo gunstig mogelijkste uitslag zal geven.

RM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 21:56

Jeetje wat vreselijk..
Heel erg veel strerke voor jullie allemaal!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 21:57

Jeetje wat een schok!
Hoe hier mee om te gaan...? Ik zou het ook niet weten.
Heel veel sterkte toegewenst de komende tijd. :(:)

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 22:06

Wat erg zeg! |(
Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen en duimen dat jullie dochter beter gaat worden! :(:)

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 22:41

Ochk*t, soms weet je gewoon niet wat te zeggen he...sorry..meid, wat is dit vreselijk.
Ik wens jullie ontzettend veel sterkte en het duimen blijft keihard doorgaan, je meisje is een krachtig kindje, dus we gaan uit van al het positieve..en het klinkt heel triest, maar ik bedoel het heel goed, jullie zijn hier om voor haar te zorgen en je ouders bewaken haar vanaf de andere zijde, dus ze is rondom van allemaal goede energieen voorzien..
Sterkte...

Prutsmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 22:47

Weet eigenlijk niet goed wat te zeggen want wat zijn woorden in zo'n vreselijke situatie...
Kan jullie alleen maar ontzettend veel sterkte wensen en voor jullie duimen.
Er zal hier een kaarsje voor jullie knappe, sterke dochter branden!

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 23:26

Jeetje wat verschrikkelijk rottig! Heel erg veel sterkte toegewenst. Tegenwoordig is er veel mogelijk en kunnen ze veel, probeer positief te blijven. Wees eerlijk tegen je kind, maar niet TE eerlijk. Stress helpt genezing niet :)

Heel veel sterkte en succes, ik heb geen idee wat ik voor je kan doen, maar mocht je iets nodig hebben...

September

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 23:31

Ik lees met kippenvel dat je kindje zo ziek is, ik heb er echt geen woorden voor.
Ontzettend veel sterkte de komende tijd, zo'n jonge meid... vreselijk.. :\

MonaLieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 23:34

Jeetje, wat vreselijk! Ik wens jullie heel veel sterkte en ik zal duimen, hopelijk helpt het. :\

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 23:37

jeetje wat heftig!

heel veel sterkte!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 23:43

Wat een afschuwelijk bericht. Laat jullie goed bijpraten en schrijf alle vragen die nu in je opkomen op.

Als het een ingekapselde tumor is, is er zeker nog hoop. En een bijnier kan men missen als het moet.

Sterkte de komende tijd. En denk aan jezelf.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 23:52

Ik weet niet wat ik moet zeggen, alleen heel veel sterkte, hou je taai. En ik hoop dat alles goed komt met je dochtertje.

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 00:10

Heftig zeg..
Ontzettend veel sterkte.. :(:)

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 00:12

Jeetje wat een verschrikkelijk bericht.. Weet niet veel meer te zeggen dan sterkte!

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 22:19

Wat een afschuwelijk nieuws! Ik wens jullie heel veel sterkte toe en ik duim met jullie mee voor een goede afloop :(:)

Sjeempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 22:25

wat erg! dit is echt verschrikkelijk. vreselijk stressvol voor haar maar ook voor jullie. helaas heb ik zelf teveel ervaring met het medische molentje. ik wil je heel erg veel sterkte wensen en mocht je prive even je hart willen luchten dan staat mijn pb box open :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 09:03

Hoe gaat het nu met je TS? Ben je de eerste grote klap al een beetje te boven? :(:) En hoe is je dochtertje eronder, begrijpt zij het een beetje?

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 09:08

och jee wat verschrikkelijk voor jullie allemaal!
Ik wens jullie veel sterkte en hoop dat de kleine meid er gauw weer bovenop is en dit verslaat!

guccio

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 09:12

Wat een ontzettend klap moet dat geweest zijn toen jullie het nieuws hoorden :(:)
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen in de medische molen.
Dikke :(:) voor jullie

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-10 09:35

@ Rock: hoe het nu met me gaat, slecht...
Ik slaap niet krijg amper eten binnen, alleen maar overgeven (wat ik al een tijd niet meer deed) constant harde buiken, voel het kindje veel minder dan hiervoor.
Met andere woorden, voel me een wrak, wat ik nog het meest erg vind, op sommige momenten kan ik Nikita (mijn dochter) niet zien en horen, niet verkeerd bedoeld maar ze is zo gigantisch vrolijk en dan heb ik zoiets verdorie waarom jij..

Nikita begint iets door te krijgen, ze begint in de broek en op bed te plassen maar was volledig zindelijk, ze voelt onze stress denk ik, verder hebben wij haar nog niet op de hoogte gesteld over hoe en wat omdat ik het gewoonweg niet weet te vertellen.
Vanmiddag 18.00 hebben we een gesprek met onze huisarts en ik hoop dat wij en Nikita allemaal hulp krijgen, wij komen hier niet samen doorheen en we willen gewoon weten hoe we haar hier op voor moeten bereiden en wanneer nodig is gaat zij ook naar een proffesioneel iemand.

Ik zit op dit moment met tranen in mijn ogen geboorte kaartjes uit te zoeken en mooie gedichtjes, mijn vriend is boven aan het klussen in Nikita haar nieuwe kamertje.

Het is gewoon allemaal heel erg oneerlijk, van de ene kant moet ik dolblij zijn dat ze er nu achter zijn gekomen, maar van de andere kant had ik dit nooit willen weten.

Ik weet zelf dat er een heleboel kanker in de familie zit (meerdere soorten) en heb me zelf daarom nooit laten testen omdat ik het gewoonweg niet aankan om zoiets te krijgen te horen, en nu moet ik het aanhoren dat mijn dochter de ongelukkige is.

Onze duimer draaien overuren om te hopen dat er uit de CT een positief bericht komt, namelijk dat het alleen in de bijnier zit en niet is uitgezaaid, als ik ergens anders aan moet denken kunnen ze mij over een week ook ophalen denk ik.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 09:42

Wat een verschrikkelijke nachtmerrie.
Helaas kan ik vanaf hier weinig voor jullie doen, het enige is jullie heel veel sterkte wensen en dat wil ik dan bij deze ook heel graag doen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 09:43

Dat is inderdaad heel erg wrang.
Onze dochter is ook heel erg ziek geweest, maar ik had destijds het 'geluk' dat zij er geen weet van had want zij was pas geboren.
Het moeten vertellen lijkt me ontzettend moeilijk. Misschien zijn er wel boekjes over? Tegenwoordig zijn er voor bijna elke situatie voorleesboekjes om het onderwerp te introduceren... Ik hoop in ieder geval dat jullie hulp kunnen krijgen, en dat jullie ook goed bij elkaar terecht kunnen. Blijf praten met elkaar, huil samen, maar als het kan, lach dan ook samen. En voel je daar niet schuldig om. Juist als je als gezinnetje samen kan vechten ben je extra sterk.

Heel erg veel sterkte. Als je wil schelden of wat dan ook; m'n PB box heeft de ruimte.

PS. Ik lees nu het goede doel in je onderschrift. Wat ontzettend naar dat je daar nu waarschijnlijk zelf gebruik van moet gaan maken ;( Ik weet wel uit ervaring dat de RMDH echt geweldig zijn.

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 09:48

wat een vreselijk nieuws,kan niet meer als jullie veel sterkte wensen!
hopelijk is de tumor niet uitgezaaid en goed te verhelpen.
Sterkte!