Dik of dun, niemand vindt het fijn, en iedereen wilt normaal zijn.
Maar ik denk dat er naar beide kanten opmerkingen worden gemaakt, ook ik heb meerdere keren 'dikke' nar mijn hoofd gegooit gekregen, terwijl ik niet ongelooflijk dik ben. Ik denk ook eerder bij dikkere mensen 'wow die is dik' dan bij dunne mensen dat ze dun zijn 
Dikkere mensen worden toch sneller expres gekwetst, terwijl dunne mensen dus schijnbaar niet expres worden gekwetst.
Als mensen je eten aanbieden... tja misschien irritant, maar het wordt toch goed bedoelt? Als het mensen zijn die je regelmatig ziet, zeg dan dat je misschien wel niet zo'n grote eter bent.
En over het algemeen is dun het 'schoonheidsideaal', dat zegt men in ieder geval.
Oké, mannen vallen blijkbaar op vlees, maar er zijn ook genoeg mannen die op dun vallen
Iedereen heeft een andere smaak,
en om eerlijk te zijn, vind ik de OP een beetje gezeik, omdat je met uiterlijk altijd problemen hebt, of je nu dik of dun bent, bruin of blond bent etc.
Citaat:
Tsja, dat is met lengte ook zo.
"Zo, jij bent lang!" mag wel, maar je zal zelden iemand horen zeggen "Zo, jij bent klein!"
Iedereen moet zich gewoon met hun eigen zaken bemoeien.
Lang wordt dan meestal ook als mooi gezien
Lange vrouwen worden vaak als aantrekkelijk ervaren.
Laatst bijgewerkt door Jennifuur op 06-10-10 15:47, in het totaal 1 keer bewerkt