Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
savasan schreef:Maar Vjesta, dat je hoort van iedereen dat er geweldige resultaten van komen, is heel makkelijk uit te leggen.
Wanneer iemand veel afvalt, gaan ze dat natuurlijk tegen iedereen zeggen dat het dieet dat ze volgen geweldig is. Maar denk je dat als diegene als hij stopt met het dieet en weer 20 kg aangekomen is, dat gaat rondbazuinen? Dan hoor je er niets meer van.
Ik kan je verzekeren dat het Sonja dieet misschien op de korte termijn werkt, maar op de lange termijn is het alleen maar schadelijk voor je lichaam.

Loose schreef:waarom ga je iemand ontmoedigen die zo goed met een dieet bezig is?
misschien kan je ook eerst je tussendoortje doen dan, en dan om een uur of 9 je echte eten?
Punt is alleen dat mensen 's avonds vaak dingen als chips en chocola gaan eten. Daarom wordt er vaak gezegd, na zo en zo laat niks meer eten. Maar als jij om 11 uur nog een appeltje neemt, prima toch.
Focussed schreef:Klopt, las laatst een heel onderzoek waarin uitkwam dat het beter is om hetzelfde te blijven eten (mits je natuurlijk enigzins gezond eet, dus ± 2000 kcal p/d) en daarnaast te gaan sporten.
Met verminderde calorie-opname gaat je metabolisme alleen maar omlaag en kom je uiteindelijk zelfs aan van weinig eten.
Het levende bewijs is mijn moeder die haar hele metabolisme naar z'n grootje heeft geholpen door het dieëten en van 1000 kcal op een dag nog aankomt.
phormicola schreef:Het is echt dikke vette BS dat je aankomt van laat eten. Wat uitmaakt is dat je minder eet dan dat je nodig hebt --> je valt af.
Of je dit 's avonds of overdag eet, maakt helemaal niets uit.
Ook 's nachts gaat je lichaam door met bestaan. Als je slaapt staat je lichaam niet ineens magisch 'uit'.
Ninx schreef:Focussed schreef:Klopt, las laatst een heel onderzoek waarin uitkwam dat het beter is om hetzelfde te blijven eten (mits je natuurlijk enigzins gezond eet, dus ± 2000 kcal p/d) en daarnaast te gaan sporten.
Met verminderde calorie-opname gaat je metabolisme alleen maar omlaag en kom je uiteindelijk zelfs aan van weinig eten.
Het levende bewijs is mijn moeder die haar hele metabolisme naar z'n grootje heeft geholpen door het dieëten en van 1000 kcal op een dag nog aankomt.
tadaaaaaaa!!!!!! Helemaal mee eens... goede gezonde porties, en flink bewegen.
En geen troep met zoetstoffen enzo...